کی پاپ نیوز تقدیم میکند

فن سایت خبری کیپاپ

Lady Gaga Shares Praise For BLACKPINK After Collaborating On “Sour Candy”

  • ۱۱:۳۸

Lady Gaga

اوایل می، لیدی گاگا اعلام کرد که ششمین آلبوم خود "Chromatica" را، بیست و نهم می منتشر خواهد کرد. این آلبوم شامل آهنگ "Sour Candy" با همکاری بلک پینک است.

بلک پینک‌ در مورد همکاری آینده خود، قبلا به اشتراک گذاشته بود: "ما موسیقی های همدیگه رو گوش می دادیم و طرفدار همدیگه می شدیم، پس به طور طبیعی این پروژه رو انجام دادیم."

همچنین لیدی گاگا از طریق مصاحبه با تلویزیون ژاپنی در بیست و هفتم می، افکار خود را در مورد این همکاری برملا کرد. او بیان کرد: "اولین بار من به بلک پینک پیشنهاد همکاری رو دادم. اعضای بلک پینک خوشحال شدند و اشتیاقشون برای این پروژه رو نشون دادن، پس ما به لطف اونها تونستیم همکاری کنیم. من می خواستم از زنای قدرتمندی مثل بلک پینک حمایت کنم و اون ها هم همین احساس رو داشتند."

این هنرمند همچنین فاش کرد: "وقتی شنیدم که ترانه رو به زبان کره ای تفسیر می کنند، هیجان زده شدم. به اونها گفتم که قسمتشون خیلی خلاقانه و جالبه."
او آنها را ستایش کرد: "بلک پینک زنان جوان زیبا و بسیار با استعداد هستند‌. با این همکاری، احساس غرور کردم که انگار من پنجمین عضو بلک پینک شده ام."

پیش از این، بلک پینک در سال ۲۰۱۸ وارد مارکت ایالات متحده شد و آنها با همکاری دوا لیپا برای "Kiss and Make Up"، در Hot 100 بیلبورد قرار گرفتند.

  • ۵۵۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan