کی پاپ نیوز تقدیم میکند

فن سایت خبری کیپاپ

جونگ کوک در لیست TC Candler 2019 [خوشتیپ ترین چهره های سال ] رتبه اول را کسب کرد

  • ۱۶:۱۷

عکس و تصویر جونگ کوک در لیست TC Candler 2019 [خوشتیپ ترین چهره های سال ] رتبه اول ...

همچنین تهیونگ در جایگاه چهارم، جیمین در جایگاه نوزدهم و جین در جایگاه چهل و چهارم قرار دارند.

  • ۱۴۳۵
STAR (11:60p.m)
عرررررر برم بایسمو عوض کنممممم
خخخخخخخخخخخخ
همه داریم خیانت میکنیم عررررررررررررر*_*
STAR (11:60p.m)
ولی خداییش کوک ددی استایل شده ها!!!
لعنتی دیگه بزرگ شدههههههه هدفشم مرگ دادنهههههههههه
STAR (11:60p.m)
جدی جدی هیکلشم بدجور بزرگ شده!تا کی میخواد ماهیچه بسازه؟!
به نکته خیلی ظریفی اشاره کردی!
تا وقتی که دیگه آرمی ای نتونه تو کنسرت زنده از در بیرون بره:|
jiminn Hope

و همچناتنننننننننن چیم لاورر باقیییییی میمانممممممممممممم 😀😀😀😀😀😀😀 

دمت گرمممممممممممممممممممممم اونیییییییییییییییییییی
رو هممونو سفید کردیییییییییییییی:|
STAR (11:60p.m)
خرگوش قاتلللللللللل عررررررر موهاشششششششششش
هوففففففف هوففففففففففففففففففففف خداععععععععععععععععععععععع
لعنتی هر یه اجرا یه رنگ میکنه و بسیاری از آرمیا جان باختن!:|
jiminn Hope

کوکییی دوسسسسسس 

ولییییی چیمممی ی  چیی دیگسسسسسسسس 

هیچی بایس خود آدم نمیشه:|
STAR (11:60p.m)
شمار دقیق کشته ها و زخمی ها در دست نیست؟
نه ولی میگن حال صد نفر از کشته شدگان وخیمه:|
هر ده دقیقه یکبار از جاشون بنلد میشن عرررر میزنن و دوباره میمیرنن:|
jiminn Hope

دقیقاااااااا بایس ادم ی چیی دییگسسسسسسسسسسسسسس 

دددیییی فیک یونمیننن,ویمین یام که کوکمین یام جییکوککک میییخوامممممممم

به نکته خیلی مهمی اشاریدی!

من چند وقت فعالیت ندارم اما اولین فیکی که بزارم جیکوک میزارمممممممممم
jiminn Hope

اصنن میدونیی ددیییی بایس ادمم هر کارم نکنه در نظر ادم جذابعععععععععععععععهععععع 

وقتی ما همه شونو دیدیمم و یکی شون شده بایسمون در نتیجه هر اتفاقیم بیفته بازم نمیشه به بایسمون خیانت کنیمم 

 

 

 

خوبمم منممممممم, 

اخجوننننننننننننن جیککوککککک 

 

 

فقط دددیی ببین اخرش خوب باشه باز نزنن چیمو توش شل و پلشش کننننن 😶😶

اوخ اوخ دقیقا اونی حتی دست شوییی رفتنشم جذاب میشه برا آدم:|
خیلیییییییییییییییییییییییی با فکرییییییی اونیییییییییی دمت گرمممممممممممممممم

خدارو شکر!



نه نگران نباش خخخخخخخخخ خودمم هم تصمیم دارم ویکوک شیپرارو یکم اذیت کنم!
jiminn Hope

ارههه خوببب کاریییی میکنی 

تو همش به فکرررر ویکوک شیپرایییییی :/ 

نمیگیی ی اونی جیکوک شیپرم دارم بزار دل اینم شادددد کنمممم 💔💔💔(هارت شکسته) 

 

 

 

بیا کم به چیم ظلم میشه با ما جیکوک لاورام داره ظلم میشه 💔💔💔

آیگوووووووووووووو نگو اونی جونم از این به بعد تمرکزم رو میزارم رو شما جیکوک لاورا ننبینم قلبت شکسته وگرنه کمرم میشکنه هااااا!

اونی من یه عالمه جیکوک داشتم اما همشون پریدن....هعییییییییییییی

همواره قشر مظلوم آرمی هااااااااااااااا اعتراض کنین:|
jiminn Hope

اگه اعتراض بلد بودیمم که قششر مظلوم محسوب نمیشدیم :/ 

اعتراض نمیکنیم مااها

من اعتراض میکنمممممممممممممممممممممم
فن فیکشن خرمالو خیلی ویکوک شیپرا رو اذیت کرد ...از ویکوک رفت جیکوک:))))))))))))))
jiminn Hope

ی دونه برنامه بود جین و چیم به عنوان مهمون رفته بودن اونجا,برنامش مال سراشپز و غذا بود 

ی دونه سر اشپزه غذا درس کرده بود برنج پخته شده بود بعد توشش تخم مرغو شکستت با ی مدل ترشی و اینا 

خلاصه این قد از اون برنجه خوشش اومد چیم که نگوو 

منم رفتم برا خودم درس کردم بعدشش

آیگووووووووووووووووووووووو چه قدر کیوتی هم تو اونی و هم جیمین 


ترخدا کائنات بهم بگین عقد این دوتارو تو آسمونا بستن بهم بگینننننننننن
jiminn Hope

دددیییییییی اون فیک خرمالووووووو از ویکوک رفت به سمت ویمین نه جیییکوککککککککککککک

تازه شم اولش ویمین بود که وی به خاطر نجات جون چیم میاد و با کوک دوس میشه 

بعدش همه چی مشخص میشه و.دوباره میشن ویمین 

آی باباااااااااااااااااا فشار درسه اونی نفهمیدم چی شد حالا خوبه دارم میخونمش:|

اره میدونم اونی...از این ور فشار درس از این ورم داداشم سوار من شده نمیزاره کارمو کنم عههههههههههههههههههه
jiminn Hope

اوخیییییی دومادموو اذیت نکنننننیییی هاااا 

 

خوبب پسس ببینن اون به ویمین شیپرا ربط داره نه ما جیکوک شیپرااااااااا

بله؟ دوماد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هنو خواهرش عروسی نکرده....کل بدنمو تف خالص کرد عوققققق

بله بله صحیح عذر مرا بپزیرید ای بانوی من
jiminn Hope

مگه محمداویسو نمیگییی؟؟ قرار نشدد با دخترخواهر من ازدواج کنههههه زدیییی زیییررررشششششششششششششششش 

 

 

 

 

 

 

اوو خواهش میکنم اعلا حضرت 

چرا همونو میگم ....بزارین اول من با نامی مزدوج بشم الکی مثلا اون موقع محمد اویس دو دستی تقدیم به خانواده گرامی شما ...اصلا میخوای پست کنم از الان برا شما باشه؟




ملکه من ...تو حتی به من هم فرمانروایی میکنی
jiminn Hope

خوبببب محمد اویسو بفرس من میگم نامییی بیااددددد خواستگاریتتتت 😀😀😀

 

 

 

 

 

 

 

 

این نهایت لطف شماست اعلا حضرت

قبول....محموله ارسال شد:))))))))))))






ملکه من ....امشب ماه من در نگاه تو کامل شده....ستاره های چشمان رویای ات مرا به معجزه و جادو معتقد میکنه
jiminn Hope

اوووو ماییییی هارتتتتت انن فایرررررررررر

فور یور لاوووووووووو
jiminn Hope

اوووو ماییییی هارتتتتت انن فایرررررررررر

فور یور لاوووووووووووو
jiminn Hope

اوووو ماییییی هارتتتتت انن فایرررررررررر

فور یور لاوووووووووووو
jiminn Hope

اوووو ماییییی هارتتتتت انن فایرررررررررر

فور یور لاوووووووووووو
STAR (11:60p.m)
منم فیک خشن موخاممممممم
فن فیکشن بارکد که گذاشتم میگن خوبه...
 فعلا رفتم تعطیلات هر وقت از جزایر هاوایی اومدم بساطمو چک میکنم ببینم فن فیکشن خشن دارم یا نه:|
STAR (11:60p.m)
بارکدو خوندم کههههه خشن نیس فقط غمگینه!!!
نمیدونم فکریدم خشنه!
خشن زیاد نخون برا روحیت بده...بجاش برو آهنگ های مانستر نامجونو گوش کن خیلی حال میدهههه
STAR (11:60p.m)
نه بابا خشن غذای روحمه...بش غذا ندم عملی غذاشو میگیره...راست میگی مانستر عالیههههههههه
خیلیییییی مانستر دوست دارممممممممممم0_0

نه نخون بده!
STAR 11:60p.m
مخصوصا ام ویش*-*
نوموخوام*-*اصن توام بیا بخون*-*لینک بدم؟*-*
اوف دو یو واییییییییییی
بده بینم چطوره؟انیمه مهمونی چنازه  یا انیمه دیگری رو دیدی؟
STAR 11:60p.m
خیلی...سکسی بود:'عاشقش شدم*-*
نهههه کلا یه انیمه دیدم اونم دورورو بود*-*یه مانهوا هم خوندم*-*
عاره عارههههههههه...لعنتییییییییییییییییی

من انیمه دوست دارم البته شیطان پرستی و ترسناک و پر خونریزی بقیش حال نمیده 
STAR 11:60p.m
دورورو هم اینجوریه*-* اینم لینک http://swsfics1.mihanblog.com/post/comment/new/58/fromtype/postone/fid/15760938175df148795c4e7/atrty/1576093817/avrvy/0/key/fd57969e98290fea4469b20358e4e003/#post_form
پشمامممممممممممممممممممم چه خوبببببببببههههههههههههههههههههههههه

STAR 11:60p.m
اولاش یه کم خشن و دردناکه جلو بره جو داستان بهتر میشه!
جوننننننننن دوست دارمممممممممم
STAR 11:60p.m
منو نصیحت میکنه:/هشدار دادم دیگه خود دانی...روانتو بگا میده...
روان من به گائی بود :)))
STAR 11:60p.m
پنج شیش پارت خوندی بیا یه مناظره بنماییم*-*
اومممممم به نظرم خشن نیست فقط روح ظعیف جیمین رو بیشتر نشون میداد
تحت تاثیر قرار نگرفتم:(
STAR 11:60p.m
تا کجا خوندی عایا؟
اوم تا اونجایی که جیمین و شوگا تو توالت بار سبز دارن اهم اهم میکنن
جیمین به جونگ کوک گفته تهیونگ رو دست به سر کنه و شوگا هم وقتی جیمین و کوک رو باهم دیده جیمین رو بوسید
STAR 11:60p.m
خشن نبود واقن؟زد دست بدبختو خورد کرد خشن نبود؟
نه این که خشن نیست:|
خشن اینه که میله آهنی داغ میکرد میکرد تو مقعدش ...
STAR 11:60p.m
خشونت توی سکس فرق داره خب...این یارو روانیه!بعدشم ورژن اکسو رو میخوندی بهتر بود:'
همیشه ورژن اکسو خشن تره...اونم بعدا دان میکنم
من نمیدونم خشونت چیه ولی من بیشتر بهش میگم بخش تاریک انسان که اگه یه مدت قرص مصرف کنه و با خانواده یا کسی که دوسش داشته باشه اون موقع خوب میشه....اینا مازوخیسمین-_-
STAR 11:60p.m
در برابر زیبایی و شکوه این جهنم سبز،درمان کلمه ی خنده داریه!یه خورده این اواخر داستان ضعیف پیش میره...منکه تا نوزده خوندم موندم تو خماری-.-
عهههههههههههههههههههه لعنتی!
چمله بسی با محتوا بود ....من از رنگ سبز خیلی بدم میاد!
Kim Kookie

نچ نچ نچ نچ نمیگین یه بچه این خشونتارو میخونه واسه روحیش بده😐😐😐

من همین الان دارم یه فیکی میخونم زامبی بوی توش به کوک تجاوز میکنه اما تا انگشت کاری پیش میرن😐😐😐

عاقاااااااا من چرا هی باید بشینم گریه کنم😐😐😐

من کجام بچست خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
به منم بدهههههههههههههههههههههههه میخواممممممممممممممممممممممم
چرا گریه؟؟؟ من بعدش به نویسنده فحش میدم:))))
STAR 11:60p.m
سبز که قشنگهههههه مخصوصن لجنیشششششش
شاید یه نمه با لجنی کنار بیام چون زیتون و خیارشور دوست دارم
اما در کل زیاد خوشم نمیاد!
Kim Kookie

انقدی که من گریه کردم خود کوکی گریه نکرد😐😐😐

هععععی بچه خودمو گفتم😐😂

واع گریه نکنیا جرت میدم!
نه به نظرم از صد تا آدم بالغ بیشتر درک داری بچه نیستی
lisa

اگه تو واتپد نبود واست صد در هزار میفرستادم من کارم همینه ددی که زرت زرت فیک بفرستم

ددیییییی باز میخوای من لبو شم نه؟!

:(((((((((((((((((
فداتتتتتتتتتتتووووووووووو
لبو دوست دارم
Kim Kookie

پس گوجه میشم😐😐

گوجه گرونه دوست دارم
بهار

فداش.

اینههههههه
Kim Kookie

من دیگه فقط خجالت میکشم گوجه و لبوم نمیشم😐😐😐

خیارم بشی دوست دارم
STAR 11:60p.m
شکمو......
من عاشق غذام مثل خر میخورم اما دریغ از اضافه وزن هاهاها اما مثل سگ هم ورزش میکنم
lisa

ددییییییییی هق هق هق یه فیکی هست تو واتپد عوضییییی خرررر خیلییییی خوووبههه خیلییییی وای نمیدونم اصن چی بگم معرکست اصلا

اسمش if

نویسندشم مثل توعه میگه بایس ندارم اما معلومه نامجون لاوره

خخخخخخخخخخخخخخخخ آروم باش جیگرمممم
اسمش چه خاصه اشغال!
که بایسش مونیه........موفق باشه¦ |
STAR 11:60p.m
خوش به حالت تنبل نیستی:'
تنبلی کار شیطونه
angel.s.r

عهههه شما اینجام هستین

ددی بهت میگن دیگه؟میشه منم بگم؟

اوتاکوییT^T??

عاری اینجا اخبار میزارم
عاره راحت باش فرشته جون 
عرررررررررررر عارههههههههههههه لیوای و سباستین رو عشقهههههههه
angel.s.r

پس من میگم ددی اسمم ساراعه لقبم انجل اس ارهD:

واییی منم اوتاکو عممممم اصن انقد ذوق میکنم ارمی اوتاکو مث خودم پیدا میکنم

سباستینننننن قربونش برم:))))

هشدار‌!!!متن پایین حاوی اسپویل است!!���!:

کتاب مرگو دیدی؟وقتی سباستین برای یه مدت طولانی خودشو میزنه به مردن 

یعنی اولش که میمیره انقد گریه کردم:))))

ولی بعدش که فهمیدم زندست پاشدم تو کل اتاق چرخیدمو جیغ زدم*-*

خوشبختم فرشته ایییی
وای وایییییییییییییییییی بسی عالیییییییییییییییییی
عارهههههه من سر کتاب مرگ کلی عر زدم خداییییی داشتم سکته میکردم اما بعد دیدم بشر چه خفنه لبخند ملیح تحویل مانیتور دادم
teah teah

منم متنفرم از سبز

 

عشق ددی توکه چشمای خوشگلت سبزه؟؟؟
teah teah

-___‧`

 

:|
teah teah

دایرکتم خرابه بگم/فالو بشدى

 

مرسی از فالو جیگر
teah teah

ى10تایم کام گذاشتم/دیدى پستاى جدیدbts?

 

نچ$_$ برم ببینم
a real army

الهی من فدای کوکومممممممممممممممممممممممممممممممم بشم که انقد خوشتیپهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الهی تیکه تیکش بشمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

الهی براش بمیرممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

بعلههههههههههههههههههههههه پس چیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟

معلومه که خوشگل ترینهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

نفس عمیق خواهر:|
اما درکت میکنم عشقه دیگهههه
خودم میخوام عرقای نامجونو عطر کنم:))))
helen

وا ی خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا

قربونهههههههههههههههههههههه خوشتیپاااااااااااااااااااااااااااااااااموووووووووووووووون

اصن لحنتی هههههههههههههههههاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
미수

وای خداااا این جناب جئون جونگ کوک تا مارو به ****نده راحت نمیشه هااا

راستی چرا مستر ورلد واید هندسام رتبه چهل و چهارمه :(

نه به هیچ وجه:|
ای دونت نو:(
نرگس

خداااا ونداااااا 

من دااااااارررررررمممممممم مممممممییییییییممممییییرررررمممم 

عرررررررررررررررررررر 

دیگههه هههههههههه زااااااییییییییدددددممممم

ولی فقط 

جین و جیمین میتونستن تو هشت، هفت

اصلا جاشون خوب نیست

اوهههه یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
ام نمیدونم...اما به نظر من باید حداقل سوم چهارم میشدن:|
رای کم دادن:|
armi

اه حدا جونم ابن ادما فوق العاااااااادننننننن 

اصلا توووووپ

من از زوق اینا رفتم کلتس رقص

بعدش با موزیک ویدیو هاشون میرقصمممممم*-*

آففففرینن

Jisoo💜Jimin

قربونشششششش برمممممممممم ❤️❤️❤️

خوشتیپ کی بودیییییی توووووووو 😍 

جیگررررررر♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan