کی پاپ نیوز تقدیم میکند

فن سایت خبری کیپاپ

کمپانی بیگ هیت و دیبو سه گروه جدید

  • ۲۱:۲۶

عکس و تصویر Big Hit Labels Share Debut Plans For 3 New Groups . 4 فوریه کمپانی بیگ ...

 

 

4 فوریه کمپانی بیگ هیت برنامه های آینده اش را در جلسه ای توجیحی بیان کرد.
.
نایب رئیس شین یونگ جه اعلام کرد که کمپانی بیگ هیت تصمیم دارد گروه پسرانه ی جدیدی در سال 2022 دبیو بدهد.
.
به علاوه سو سونگجین, مدیر عامل Source Music اعلام کرد که گروه دختری که از اودیشن جهانی Plus انتخاب شدند در 2021 دبیو میکنند.
.
سو سونگ جین همچنین, جی فرند که اخیراً کامبک داشتند را متذکر شد و پیشرفت کمپانی برای "لیبل شماره 1 شدن برای گروه های دختر" از طریق همکاری با کمپانی بیگ هیت را نیز بیان کرد.
.
نایب رئیس,چوی یون هیوک از BELIFT که از همکاری بین بیگ هیت و CJ ENM تشکیل شده اهداف کمپانی را برای ساخت یک مین استریم کیپاپ و تصمیم و دورنمایشان برای پیوند سیستم کارآموزی کیپاپ به مارکت جهانی بیان کرد.
همچنین این کمپانی از برنامه هایش برای تشکیل گروه پسرانه ی چند ملیتی در 2020 به عنوان اولین پروژه ی BELIFT یاد کرد.

 

 

پ.ن: بچه ها پشمامممم:|

 

  • ۲۸۷۲۷
Kim Linda

پشمااااااااام

من چرا دبیو ندادم هاااااااانننننن

افق کووووووش توش گم شم از اعتماد ب سقفممممنم

ای خدااااااااا

منم موخواااااااااام

من پشمام درحال ریختنههههههههههههههه0_____(
teah teah

ھننن؟؟؟

 

چند تا گروه دیگه قراره بیاین تو بیگ هیت عرررررر
teah teah

ھھننننننن؟؟؟؟؟؟؟

 

 

0__0
⭐ROUBIKER⭐KPOPER⭐

چرا خوب ؟! من نمیخوام😢. .........داره طمع میکنه بیگ هیتااااا...هیچکی مث بی تی اس نمیشه بازم..تی اکس تی هم بخاطر بی تی اس یهو معروف شد..آخرش بی تی اس ضربه میخوره!!!

دقیقا...اما چه میشه کرد:(
exo bts

چرا باید یه گروه جدید بسازن خو بی تی اس سر تره که

اینا گروه های کمپانی های زیر مجموعن و هیچ گروهی جای بنگتنو نمیگیره:)
Kooki

وات ده هل؟

:|
Bts lover

چررررااااااا

بیگ هیت خیلی بیشعوره داره طمع میکنه خود بیگ هیت داشت ورشکسته میشد بی تی اس معروفش کرد اون تی اکس تی رو اورد بخاطر بی تی اس معروف شد حالا چند گروه دیگه من این مدیر بیگ هیت رو جرررر میدم چررررااااااا

اینجوری دارن از اعتبار بی تی اس سوء استفاده میکنه

ولی ارمی ها همیشه پشت بی تی اس هستن و بی تی اس همیشه بالاست من خودم یه ارمی اصیلم 🤣

یکی منو بگیره وگرنه میرم مدیر بیگ هیت ررو نابود میکنم

داره از پسرامون سوء استفاده میکنه خخخرررررر

وات د فاخ

درسته که تی اکس تی به خاطر هوبه بنگتن بودن معروف شد اما گروه های دیگه تلاش کردن
بنگ شی هیوک هم فراموش نمیکنه اما خوب باید به فکر اینده کمپانی هم بود!
bts
من نگران این مورد نیستم چون همه گروه های کره ای شکل همن و تی اکس تی هم فرقی با او نا نداره تو کره فقط بی تی اس هست که متفاوت و تو هالیوود معروف شده وگر نه بقیشون هیچ پوخی نیستن و هیچکی از بی تی اس نمیتونه معروف تر بشه
نمیشه گفت گروه ها شبیه به همن!
همه تو کی پاپ در تلاشن و سعی میکنن متفاوت باشن:)
ولی تلاش بی تی اس بیشتر بوده:)
این کامنتت یکم تند بود اما به جا بود
Aila

من دارم خودمو دورو بریامو عصبی میکنم

جر خورد نتم

بسکه دنبال یه جا واسه اعلام آمادگی گروه کره ای یا کمپانی گشتم

کسی چیزی می‌دونه بیاد وبم خبر بده

اوه باشه
مهسا

سلام توی گوگل سرچ کنیدومثل من که آرمی اصیلی هستم شوکه شیدکه bts توی موزیک ویدیوهاش به طورعام از علامت های شیطان پرستی استفاده میکنن منکه کف کردم مخصوصا آهنگ جدیدشون on ولی واقعا ترسیدم وکاملاگزاشتم کنارامیدوارم برای شماهم همین بشه درپناه حق باشید

سلام عزیزم باید بهتون بگم که ام وی های بی تی اس بدور از شعار های شیطان پرستانه است و اگه فکت ها و رفتار های بی تی اس رو دیده باشین فکر کنم زود متوجه بشین که به خدا اعتقاد دارن
حتی به گفته خودشون دخترای با حجاب شگفت انگیزن...یا اینکه داخل لیریک پرسونا که گفته شد خدا این همه زیبایی رو بیهوده نیافریده و یا رفتار تهیونگ در یکی از کنسرتا که مادربزرگش حضور داشت، تهیونگ روی دوتا از انگشتاش بوسه زد و اونارو به آسمون فرستاد...این کاریه که مسیحی ها انجام میدن
فاطمه

سلام قبول دارم که بی تی اس برای دیده شدن به تی اکس تی کمک کرد اما چرا دارین نامردی میکنین مطمئن باشید اگه کار خود تی اکس تی خوب نبود به مرور دیگه کمک بی تی اس هم ارزشی نداشت تی اکس تی بین گروه های روکی عالیه و جدا هم استعداد بالایی دارن آینده خوبی تو این زمینه در انتظارشونه و همه اینا رو مدیون تلاش خودشونن درسته طرفدار بی تی اس هستین اما این کارتون یه توهین به یه گروه دیگه 

ارمیتا

یه سوال یعنی الان کاراموز دختر داره؟؟؟؟فاک

نه کاراموز دختر مستقیمن از بیگ هیت نیست از کمپانی های زیر مجموعه است
jimin lover

دوستان ربطی به ضرب خوردن بی تی اس نداره اون شحرتی که می خواد رو داره

و اگر هم بی تی اس کمک تی اکس تی نمی کرد اونا کارشون خوبه لطفا اینطوری نگیید من هم موآ هستم هم آرمی 

تی اکس تی به غول روکی معروفه
ناشناس

اخه چرا بیگ هیت کرم دارهه واسه چی کسی به بی تی اس نمیرسه گوه تو هرچی که بخواد همچین کاره وهشتناکی کنهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه یعنی خجالت نمی کشن کی به بیتی اس میرسه

درسته اما خوب..
یسری چیز های دیگه هم هست ..مثلا بعد اینکه اعضا رفتن خدمت نباید سهام کمپانی افت کنه و یا همچین چیزایی
m.army
عررررررررررر بنگگگ پیییییییییییی دیییییییییییی نیییییییمممممممممممم من اخرش این بنگ پی دی نیمو خفه میکنم:) پسرامون کلی زحمت بعد قراره گروه جدید بیاد از شهرتشون استفاده کنهههههههههه بنگ شیییییییییییییی هییییییییییوککککککککککک زنگ بزنین تیمارستان بیان منو ببرن
m.army
بیان ایدیم رو نمیاره کسی میدونه باید چیکارکنم؟
سارا

حالا خوبه بی تی اس بود که بیگ هیتو نجات بده از ورشکستگی /: حالا دارن دیگه طمع زیادی میکنن واقعاً. اخه مگه نگفته بودن گروه دختر نمیذارن بیاد تو بیگ هیت به خاطر گروه قبلی که داشت بیگ هیتو ورشکسته میکرد!؟ اینقد زود تصمیمشون عوض شد): من اصصصصلا تحمل گرده دختر ندارمممم تو بیگگگ هیتتت)": اینجوری میشه 5 تا گروه تو کمپانی =/ کاش فقط بی تی اسو میذاشتن بمونه و کل تمرکزشون رو اون بود حالا که دیدن بی تی اس حسسسابی موفق بوده دارن سو استفاده میکنن)))))))))" : 

پروا

آقاااا میشه یکی منو روشن کنه؟؟؟ الان دقیقا چنتا گروه تو بیگ هیت فعالیت میکنه؟اسماشون چیه؟

اگه تعداده گروها کمتر بود که بهتر بود:(خداکنه فقط دختر مختر نیارن اعصاب ندارم=/

دوتا گروه تحت لیبل بیگ هیتن
سونتین..و جی آیدل کمپانی زیر مجموعه و تحت لیبل خودشونن
آیدا

خودم ریختم برگام موندددددد

aynaz.army

به نظرم کار آموز دختر بد نمیشه ولی از بی تی اس سو استفاده میکنن این ناراحتم میکنه😐😥

نوشناس

سلام بچه ها لطفا منطقی برخورد کنید اگه بیگ هیت ۱۰۰ تا گروه دیگه هم دبیو بده کاری به بی تا اس نداره این به معنی بی توجهی به بی تی اس نیست به علاوه کمپانی این طوری درآمدش بالا میره الان بی تی اس مثل یه بچه ی ۸ ساله که داره صاحب خواهر و برادر میشه اون داداش بزرگست و مطمئنا از همشون حمایت میکنه

Army_forever

سلام

گااایز ی سوال دارم ممنون میشم اگه جوابمو بدید 

خب راستش میخواستم بپرسم اگه تا چند مدت دیگه چند تا دختره ایرانی توی

کمپانی جی وای پی کاراموز بشن و بخوان دو ساله دیگه دبیو کنه نظرتون در مورد اون دخترا چیه؟؟

خبب راستش نمیدونم در موردشون شنیدین یا ن!

خودم چند روز پیش شنیدم و خیلی شوکه شدم و البته خوشحال ک بالاخره دخترای ایرانی هم توی صنعت کی پاپ قراره برن🤗🤗🤗🤗

خیلی ممنون میشم اگه ب منم عکس العملتون در مورد این خبر رو بگیدT_T

 

Faty

بیاین منطقی تر فکر کنیم یکم اینکه گروهای جدید قراره دبیو کنن کجاش بده اینکه علنا قرار نیست به بی تی اس ضرری برسونه بی تی اس آرمی رو داره اون گروه هام قراره طرفدارای خودشونو داشته باشن. یه مثال اینکه بعد دبیوی ایتزی توایس ضربه خورد و کمپانی بهش دیگه اهمیت نداد؟

دبیوی گروهای جدید برای تضمین آینده ی کمپانیه و هیچکدوم قرار نیس جای بی تی اسو بگیرن

🐣Parviz ☆°•~

چیشددددددددددددددددددد پشماممممممممممم ماماننننننننن 

تارا teakook

بچه ها ببخشید این سوال رو میکنم شما الان موقعیتتون کجاست من روی تخت خوابم هستم

تارا teakook

بچه ها بیاییدجک های بامزه تعریف کنیم

تارا teakook

بچه ها 21 نفرید انلاین چرا کسی جواب نمیده حوصلم سر رفته بیاید چیزهای خوب و بامزه تعریف کنیم

تارا teakook

چرااا جواب نمیدی😢😢😢

...

سلام , ببخشید خیلیا هستن فن تی اکس تی ان ولی ارمی نیستن,ن این که بی تی اسو نشناسن  یا حمایت نکنن فقد ارمی نیستن و این دلیل نمیشه  ک فقد بی تی اس باعث  معروفیت تی اکس تی  باشه, هر گروه را خودشو در پیش میگیره

 و هر گروه فنای خودشو داره و و قاعدتا  سبک خودشو

 لطفا اینطوری نگین 

مرسی

Parkyooji

بچه ها با اومدن گروه جدید بی تی لس که شهرتشو از دست نمیده ارمی ها هیچ وقت بی تی اسو تنها نمیذارن اومدن یه گروه دختر زیر نظر بیگ هیت برا من مفید شد چون دوس دارم زیر نظر کمپانی بیگ هیت کارآموز بشم و جوین گروه بی تی اس بشم ایشالله تا دو سال دیگه به آرزوم میرسم اینجوری بی تی اس هم بیشتر رو استیج میمونه به خاطر اینکه انگار دوباره دبیو کردن و فک نکنم که آرمی ها از این موضوع ناراحت باشن پس لطفا دعا کنین واسم حتما وقتی یه آرزوهام رسیدم جبران میکنم براتون یکی از برنامه هام اینه که تو ایران فنساین و. کنسرت بزارم با بی تی اس دوستون دارم

sadaf_army

یکی به من بگه منظورتون اینه که بی تی اس میره و یکی دیگه میاد__ چرا سال ۲۰۳۹ دیسبند میشه من تازه آرمی شدم و لطفا بگید من سردرگمم

منظور از سو استفاده از بی تی اس چیه؟؟

تارا teakook

نه بابا بی تی اس نمیره اونا فوق العاده هستمن بچه ها کی ها امروز کنسرت انلاین بی تی لس رو دیدن عالییییی بود 

b

های گایز حس میکنم بهتره کخ جواب سوالاتتون رو تا جایی ک میدونم بدم ...خب بچه ها همونطور که میدونید بیگ هیت یه کمپانیه و اینک میگین با Bts ادامه بده اصلا معنی نداره چرا که کمپتنی ها کارشون اینه که روی افراد با استعداد سزمایه گذاری کنن و اونارو آموزش بدن بیگ هیتم مثل کمپانیایه دیگ مث جی وای پی و اس ام و غیره داره کار خدشو میکنه کمپانی ک برای bts ساخته نشده بود فقط! اگه کمپانی بیگ اعضا و گروه های بیشتری رو برای کارآموزی بگیره درواقع داره کمپانی رو گسترش میده و مطمئن باشین روی همشون به خوبی کار میشه و برای همه که یه مربی نمیزارن که ، و خود کارآموزام تلاش میکنن (در ضمن یادتون باشه کمپانی خصوصی نیست و Bts گروهه نه کمپانی!) و یه نفرم توی این شرکت کار نمیکنه همه کارکنان اصلی هستن که باهم دارن برای شرکت کار میکنن و تصمیم میگیرن این یه شرکت بزرگه که از هزارتا گروه و اعضا تشکیل شده

BTS

هرکسی بخواد از بی تی اس سو استفاده کنه میرم کره جرش میدم ببین کی گفتم تحمل نارحت بودن بی تی اس رو ندارم کافیه یه نفر بخواد جای بی تی اس رو بگره زمین و زمان رو بهم میریزم😡😡😡

ARMY

یکی توضیح بده:/

Sunny

خب یعنی چیییی؟ بانگ شی هیووووووووک جرت میدم !!!

این کارا چه معنی ای میدن؟ چرا آخه؟!!

خب این درسته که هیچ کسی نمی تونه جای بی تی اسو بگیره ولی این درست نیست ک بهشون کم توجهی کنن😕 خدایی کمپانی براشون خیلی کم گذاشته☹😕

خب اینم درسته ک تی اکس تی بخاطر بی تی اس معروف شده و هیچ کسی نمی تونه بگه ک اینطور نبوده. خب هرکسی یه مدت باهاشون بگذره معروف میشه خو😞

خدایی ناراحت شدم کمپانی داره طماع میشه این همه سود کرده بخاطر بی تی اس😐

ناامید شدم از کمپانی😑😐

حالا اینو بزارن برا موقعی ک بی تی اس بازنشسته شدن!!

فاطی

لطفا راجب کمپانی زیرمجموعه بیشتر توضیح بدین جریان ادیشن بیگهیت واسه دخترا چیه؟

 

ria

پشمااااااااااامممممممم 

جی ایدل مگه از کمپانی بیگ هیته

اصلا زیر مجموعه یعنی چی

دارن بی تی اسو ول میکنن ینیییییییی

Army

چرا چرت میگین.یعنی چون بی تی اس معروفه نباید هیس گروه دیگه ایی تو کمپانی بیگ هیت دبیو کنه؟؟؟بعدشم تی اکس تی به خاطر بی تی اس معروف نشده.تلاش کردن و به این مقان رسیدن.واقعا مایه خجالته که شماها فن بی تی اس باشین.واقعا نمیفهمم مشکلتون چیه با این منتطقی که شما دارین فک کنم میخاین بیگ هیت. اصن کلا گروه جدیدی نسازه.پس اگه اینطوریه که فقط بی تی سا میمونه و تی اکس تی و وقتی اعضا خدای نکردا(زبونم لال)دیسبند شدن کیمپانی بگه چون بی تس اس تو.کمپدنی ما بوده بیاین هیچ گروه جدیدی نساریم که ی وخبه ارمیای ایرانی بر نخوره.ببخشید کنمانی از شما اجازه نگرف گروه جدید بسازه یانه.اخه نمیدونست شما ناراحت میشین

یس
آرمی خسته

بابا شما حالتون خوبه:/

فکر کردید اگ گروهی دیگه ای وارد کمپانی بشه یعنی بی تی آسو کنار گذاشتن

بابا شما یا حالتون خوش نی یا زیادی مستین

من خودم هم صداش رو دارم هم قیافشو هم دنسشو و می‌خوام توی آزمون کمپانی شرکت کنم

بفرما من می‌خوام جای بنگتن رو بگیرم

بی تی اس حکم پدر رو داره

و بقیه گروه ها حکم بچه اونو دارن

خواهشاً اینقدر مسائل رو با هم قاطی نکنید:|

من خودم آرمین و می‌دونم ک بی تی اس بیگ هیتو از تو ورشکستگی در آوردولی یکم عاقل باشید

آخ این چ وضعشه

درسته هیچ گروهی بی تی اس نمیشه ولی مسائلو باهم قاطی نکنید آخ

و در ضمن من با اینکه کمپانی بیگ هست دخت قبول کنه مخالفم خیلی خرابکاری میکنن

 

 

ناشناس

سلام دوستان ارمی من من الان یه ساله ارمی شدم ولی اینکه کمپانی بیگ هیت داره اعضای جدید وارد میکنه کنج کاو شدم ولی ما ارمی هاباید طرفدار  بی تی اس باشیم😁

ooo

سلام  ببخشید چرا فکر میکنید تی اکس تی به خاطر بی تی اس معروف شده                        درسته که تی اکس تی به خاطر بی تی اس شتاخته شده             ولی تلاشای خود پسرا اونا رو به اینجا اورده                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     اگه عالی نبودن که نمیتونستم دبیو کنن                 پس لطفا نگید که  تی اکس تی به خاطر بی تی اس معروف شده    ممنون

سحر

سلام من الان خبر دار شدم درسته که بیگ هیت میخواد یه گروه دیگه بیاره ولی ما ارمیا هیچوقت بی تی اس فراموش نمی‌کنیم بنظر من هر کی هم که باشه بپای بی تی اس نمی‌رسه . 

و من یه سوال داشتم چجوری میشه به بی تی اس توی وی ورس  پیام داد می‌خوام منم بهشون پیام بدم ولی نمی‌دونم چجوری بدم اگه کسی میدونه خط به خطش بهم بگه راستی میدونستید یه آرمی به تهیونگ پیام داده و تهیونگم اونو دیده و بهش پاسخ داده 

اچا

بنده فعلا تو شوکم بیدارم نکنید که بدجور ضربه میخورم من بدبخت ارمی موا /خدا

ولش این چیزا رئ کمانی باید نصل 4میداد و این ها همه حتما صلاحه و حتما یه چی هس که دبیو کردن

رومینا

به نظر من بی تی اس بهتره بقیه گروه های کمپانی بیگ هیت هم بی تی اس به اوج خودش رسون اینطوری حقشون خورده میشه و ظلم بهشون میشه و خیلی ضربه ی سنگینی بهشون میخوره

avin

roubiker تو بسیار اشتباه  میکنی تی اکس تی بسیار سختی کشید دیگه هم نبینم درمورد کسایی که نمیشناسی حرف بزنی اه احمق

Hadis

این که بد نیست 

اونا هم تلاش کردند و بالاخره باید دبیو کنند 

ولی جای بی تی اس رو نمیگیرن 

هر گروه طرفدارانی داره 

و گروه بی تی اس بهترینه 

 

میسو

از نظر من هیچ اشکالی نداره گروه های دیگه هم وارد بیگ هیت بشن .. اتفاقا خیلی هم خوب میشه

من تا الان هم ارمی ، هم موآ ، هم انجین ، هم کارات و هم بادی هستم و وقتی اون دوگروه دیگه هم دبیو کنن با تمام وجودم ازشون حمایت میکنم 

Elina

سلام خدمت تمام آرمی های گل

من حدود ۳ سال که آرمی هستم و تابه حال ندیدم که بیگ هیت یا بنگ شی هیوک به پسرا توهین کنه یا براشون کم بزاره 

این که میگید گروه های دیگه بیگ هیت بخاطر بی تی اس مشهور شدن و هیچ پخی نیستن من باهاتون موافق نیستم چون تمام گروه ها تمام آیدل ها برای رسیدن به جای گاه شون تلاش کردن 

و این که میگید بیگ هیت نباید گروه دیگه ای اشته باشه این واقعا فکر اشتباهی است اگه این جوری باشه اگه پسرا به سربازی برن یا زبونم لال زبونم لال دیسبند بشن کمپانی نابود میشه و دیگه نمی تونه که به این جایگاه فعلی برسه و برای اینکه بتونه جذو کمپانی های بزرگ بشه باید چندین گروه و الل خصوص گروه دخترانه داشته باشه. 

لطفا با فکر باز تر و با چشم باز تر به این موضوع ها نگاه کنید و فکر کنید بهش

 

 

Paniz

هیچ کس مثل بی تی اس نمیشه😎تی اکس تی هم بخاطر بی تی اس معروف شد😝

Jiminaa

کمپانی بیگ هیت که دختر قبکل نمیکردددددددد

برگه که داره میریزه😶😶😶😶😶

هستی

سلام سلام 

دخترا ،پسرا یه خبری که تعجب میکنید خبری که هم خیلی خوبه هم کمی بد چون قراره دخترای ایرانی هم خودشونو ثابت کنه

پسر عمه من همراه با همسرش در آلمان زندگی میکنه و من با یاسی در ارتباط هستم 

یاسی گفته یه خبر خیلی خوب و عجیب در آلمان بخش شده و ارمی های آلمانی این خبر را تو کره بخش کردن ولی متاسفانه کسی به ایران خبر نمیده تا مطلع نشن😞

هستی

خبر هم اینه که یه پیشگوی معروف آلمانی یه پیشگویی کرده درباره ۱۰سال آینده بی تی اس 

من هم گفتم که این خبر را با شما در اشتراک بگذارم که هممون متوجه باشیم که قراره چه اتفاقی بیوفته که خدایی نکرده پشت اون دختر را خالی نکنیم

حالا خبر چیه ،البته یاسی متنش را برام فرستاد اما چون به آلمانی است من هم خیلی خوب متوجه نشدم و یاسی خلاصه پیشگویی را برام گفت منم در اختیارتون میذارم خلاصه را

این زن پیشگویی کرده که در ۱۰ سال آینده دختری زیبا  ایرانی وارد گروه پر طرفدار بی تی اس میشود که بیش از ۱۰ سال از اعضا کوچک تر است که  باعث شهرت بیش از حد این گروه در ایران میشود(مگه الان بی تی اس مشهور نیس؟) 

اوایل دیبو خیلی از طرفداران با حضور این دختر مخالفت میکنند اما بعد از زمان کمی همه این دختر را دوست داشته و از او طرفداری میکنند مخصوصا آرمی های ایرانی 

حالا این حاج خانمه چند تا از نشونی های این عزیز را گفته 

چشمانی سبز رنگ دارد که بسیار دلربا و فریبنده است که زیبایی  بیشتر او بخاطر چشمانش است 

اندامی مناسب و زیبا

چهره ای از نور 

احتمال وجود کلماتی همچون A,S,T,M,R در نام این دختر وجود داره

 

حالا من که حساب کردم این دختر باید حدود ۱۲،۱۳ سالش باشه

 

 

من که خیلی خوشحالم درسته من ۱۶ سالمه و چشم سبز نیستم و ممکن نیس من باشم ولی خیلی خوشحالم که اون یک دختر ایرانی است 

شایذ اگر میفمیدم اون یک خارجیه با وجودش مخالف بودم اما الان خیلی خوشحالم و دوست دارم زود تر این خانم خوشگل خوششانس را ببینم😍😍

من که همه جوره همایتش میکنم 

دوستان لطفا این پیام را پخش کنید که همه ایرانی ها بفهمن و اطلاع داشته باشن

 

بای بای

 

هستی

راستی یادم رفت ادامش را بنویسم

انگار این دختر جزو ۲۰ تا از زیبا ترین آیدل ها و جزو زیبا ترین زنان آسیا میشود

 

و اینکه اون دختر زیبایی طبیعی دارد

 

خدا من میخوام زود ببینمش😘😍😘

M

یه سوال مگه کمپانی بیگ هیت گروه دخترونه رو میخاد دبیو کنه؟؟؟

نازی

واقعا 

یا خدا چه خوب

یعنی یه دختر ایرانی ایدل میشه اونم تو بی تی اس 

چه خوب ولی من که ۱۵ سالمه😑

ولی خیلی خوبه 

ممنونم هستی جان از متن خیلی خوبت 

 

من که خیلی خوشحالم 

هرجوری شده همایتش میکنم

Rose

خیلی دوست دارم بفهمم چه شکلیه، من فک کنم ویژگی دارم: 12سالمه تو اسمم A و Mهست از نظر خودم قیافم خوبه منتها تو دوربین عکاسی بد میوفته یعنی بد نمیوفته ، بچگونه میوفته خخخخ😂😂 ولی همچنان نمیدونم از دید دیگران چجوریم چشمام هم قهوه ایی و رنگی نیست من بیشتر با چشمم مشکل دارم ای کاش سبز بود حالا بیخیال، من حمایتش میکنم 💖💖💖💖💖

نسترن

منم حمایتش میکنم

دوس دارم زود ببینمش من ۱۳ سالمه و اهل قم هستم 

اما ای کاش زود ببینم اون خوشگل خانومو 😂

ولی فکر کنم دیدمش 

نسترن

فکر کنم همکلاسیم سارا است

ولی خداییشش همه این ویژه گی هارو داره لامصب 

چشماش که سبزه دورشم ابیه 

خوشگلی که هم نگم براتون اینقد خوشگله به جون خودم اگه پسر بودم عمرن ولش میکردم 

بهش میگیم عروسک 

اسمشم که سارا است قشنک ۳ تا از حرفارو داره 

بانمک و خوشگله چشماش سبز و حاشیه ابی داره 

۱۳ سالشه عین من 

صداشم خیلی خوبه خیلی خواننده گی را دوس داره اما بی تی اس را خیلی نمیشناسه 

باباشم که خرپول راحت میتونه بره کره 

دیگه هیچی کم نداره 

فقط مشکل اینجاس که چون مامانش فرزند شهیده و محجبه است فکر نکنم با خواننده شدن سارا موافق باشه 

نسترن

خدا وکیلی به نظرتون میتونه سارا باشه؟؟؟

وای خدا یعنی اگه سارا باشه من یه گوسفند قربونی میکنم

نسترن

من همایتت میکنم سارا برو جلو😂😂😂

نسترن

من همایتت میکنم سارا برو جلو😂😂😂

MAHT

چه خوب واقعا دوستت این نشونی هارا داره 

خوش به حالش دختره خرشانس

خب منم از رو ناچاری مجبورم حمایتش کنم دیگه چیکار کنیم دختر ایرانی است ولی اگر دقت کنید نگفته حتما ۱۰ سال دیگه گفته تا ۱۰ ساله دیگه یعنی امکان داره............. ۷سال دیگه ببینیمش که مثلا اونموقع ۲۰ سالشه‌

ولی باز هرچی باشه بهتر از رزی بلک پینگه 

اه اه خدایا ممنون 

خدایا زود تر این................ را بفرست تا روی هرچی دختر کره ای عملی است را کم کند

و روی بلک پینگو وبلینکی ها که فکر میکنن اون رزی و لیسای توفه خیلی خوشگلن 

کم کنه 

الهی امین 

 

واقعا اگر خوشگل باشه و کارش خوب باشه منم حمایتش میکنم

پس ...... من هم تو رو دوست دارم و تو را حمایت میکنم

سوهین

در جواب به MAHT زیاد گوه نخور     بلک پینک عملی نیستن گوه خوررر خیابانی

من اون دختر ایرانی رو حمایت میکنم حتما 

ولی هیت ندید بلک پینک طبیعی خوشکلن برو لایو هاشونو نگاه کن میفهمی چقدر طبیعی رفتار میکنن چه کم ارایش واقعا

پس زیاد گوه نخور  HAMT

طرفدار ........... دختر ایرانی ،عشق همه

خانم HAMT لطفا بی احترامی نکنین 

درسته میخواهید ........ را حمایت کنید اما مهم ترین چیز اینه که به همه ایدل ها احترام بگذاری 

بعد وقتی شما این رفتار را با آیدل های خارجی داری خوب قطعا اونام با دختر ما همین رفتار را دارند

خانم سوهیون لطفا شما هم بی احترامی نکنین 

چون چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است

وقتی ما میدونیم بلک پینگ عمل نکرده پس چرا باید کسانی که اطلاع ندارن را فوش بدیم

 

 

............ جان کیوتم ، عشقم من خیلی خوشحالم که تو یک ایرانی هستی و اطمینان دارم ایران را سرفراز میکنی ممنونم ازت خوشگلی 😍

 

...... جان من هم حمایتت میکنم و دوستت دارم

به امید موفقیت تمام دختران ایرانی

طرفدار ........... دختر ایرانی ،عشق همه

نسترن جون واقعا دوستت همچین نشونی هارو داره 

خوب دیگه خودشه خود خود خوشه 

تامام تامام پس دیگه معلوم شد اون کیوتی سارا ۱۳ ساله اهل قمه خب دیگه خیالمون راحت شد

 

سارا سارا سارا سارا تو موفق میشی برو جلو به قول دوستت 

 

 

خب سارا جان من تو را دوست دارم و ازت حمایت میکنم عشقولی  ۲ سال ازت کوچیک ترم پس یعنی اون موقع که تو ۲۰ سالته منم ۱۸ سالمه 

مطمعن باش میام کنسرتت و ازون ور میرم کنسرت جنی جونم 😜

پس منتظر منو یه لشگر ایرانی باش خوشگل خانم

طرفدار ........... دختر ایرانی ،عشق همه

خب بیگ  هیت جان پس لطفا دخترا هم قبول کن ( البته فقط سارا)

 

 

 

سارا ما حمایتت میکنیم 

دوستان راستی این پیشگویی را بخش کنید منم تو کانال ایتام بخش کردم پس شمام بخش کنید

بی تی اس

بچه ها جونم 

این دختر الان 3 سالشه چون 10 سال دیگه 13 سالشه 

ارمی پایع

نه عزیزم اون الان ۱۳ سالشه !!!!!!!!!

ده سال دیگه ۲۳ سالشه

که اگر حساب کنیم کوکی الان ۲۳ سالشه ۱۰ سال دیگه ۳۳ سالشه بعد وقتی اون دحتر ده سال از کوکی کوچک تر باشه اون موقع ۲۳ سالشه و وقتی ۱۰ سال دیگه ۲۳ سالشه پس الان ۱۳ سالشه 

دقت کنید!!!

 

Rose

اهایییییی بلک پینک عملی نیستند چرند نباف  رزی خیلی خوشگله و هرچی باشه از تو خوشگل تره دیگه بهشون بی احترامی نکن اه  نمیدونین چقدر از هیترای بلک پینک و بی تی اس بدم میاد و رو مخم میرن که دلیل رو مخ بودنشون اینه که چون از فلان گروه بدشون میاد و دربارش تحقیق نکردن فکر میکنن همه ی این چرند ها که عملی و ان و فلان رو باور میکنن و اطلاع ندارن، اگه هیترا فحش ندن و چرند نبافند کاری باهاشون ندارم⚡😐 *کمپانیشون ادم عملی راه نمیدهههههه جهت اطلاع خودشون تو کنسرت خودشون اینو گفتن*

من فحش ندادم فقط حقیقت رو بهش گفتم ، انقدر بدم میاد که یکی رو با یک دیگه مقایسه میکنن😐

 

.........همچنان منتظرم که بدونم اون دختر کیه☺💖من فقط با سبز نبودن چشمام مشکل دارم خدااااااا

 

 

حسنا

منم خیلی دوس دارم بدونم کیه 

 

اره بابا یه مشت ادم از خود راضی میان نظر میدن انگار خودشون از دماغ فیل افتادن 

من یه جا شنیدم که لیسا عمل کرده اما باور نکردم 

اصن عمل کرده باشه به منو شما چه 

هرکی خودش اختیار صورتشو داره 

 

....... من هم مانند دوستان دیگر حمایتت میکنم و دوستت دارم💟💟💟

میخوام اینو بدونی که همه ما دحترای ایرانی چه ۱۰ سال دیگه چه پنج سال دیگه هواتو داریم و تورا دوست داریم حالا چه از ما کوچیک تر باشی چه بزرگ تر

 

راستی Rose  چند سالته میای باهم در ارتباط باشیم راستی برید یه سر به پست دختر با چه مدل چشمی بزنید ببینید اون هیتر خر چی گفته 

من که جوابی براش نداشتم

حسنا /۱۷/ اصفهان

 

بــــــــی تــــــــی اســـــ

خب حالا خانم طرفدار ........دختر ایرانی،عشق همه 

معلون نیست که حالا اون دختره به نام سارا باشه که تو اینقد جوگرفتت 

حالا خانم نسترن یه حدسی زد شما نباید جدی بگیری

M

من حتما اون دختر رو حمایت میکنم ❤️و یه چیز دیگه 

کمپانی بیگ هیت که دختر قبول نمیکنه این برام سواله لطفاً جواب بدین ممنون میشم ❤️

M

من حتما اون دختر رو حمایت میکنم ❤️و یه چیز دیگه 

کمپانی بیگ هیت که دختر قبول نمیکنه این برام سواله لطفاً جواب بدین ممنون میشم ❤️

رزا

عزیزم گفته تا ۱۰ سال آینده یعنی امکان داره ۷ سال دیگه باشه یا ۵ سال دیگه 

پس تا اون موقع صد تا چرخ چرخیده 

امکان داره یهو سال دیگه بگن دختر هم قبول میکنن

 

رزا

همه ما دخترا باید ....... را حمایت کنیم 

ما مگه چیمون از تایلندی ها کمتره که اینقد لیسا را حمایت میکنن و بهش لقب پرنسس تایلند را دادن ؟؟

هان ما چیمون کمتره؟

پس بیاین همه حمایتش کنیم و این پیشگویی را تا میتوانیم پخش کنیم 

که همه دخترا بدونن

و همین طور آلمانی ها که فکر نکنن راحت میتونن لاپوشونی کنن حقیقت را 

 

من هم اون دختر را حمایت میکنم

 

 

ابوالفضل

راست میگه ما چیمون از تایلندیا کمتره؟!

امیدوارم.......ِِِِِِِِِ عزیز همیشه موفق باشه و مطمئن باشید وقتی عضو بی تی. اس شد ما آرمیای ایرانی لقب پرنسس پارسی رو بهش میدیم 😉

فقط

خیلی بهت حسودیم میشه هااااا😅

در جواب ب نسترن : دختر عموی من باباش مدیر ی شرکته 

جای خواهری خیلی خوشملو خانمه و کلا ب قول عموم نازدونه ست 😅

چشمای دخترعموم تووی محله خیلی معروفه(چون ک عموش هم شورائه همه میشناسنش البته منم میشناسن) راستشو بخواین پرنسس فصلیه😐😂

ک البته پسرا خیلی اذیتش میکردن قبلا 

ولی از اون موقعی ک چادر گذاشته دیگه هبچ پسری بهش نگاهم نمیکنه😌

دخترعمو معمولا سعی میکنه شبیه هوسوک و شوگا رفتار کنه 

ازشون الگو میگیره و ......

و گفته ک پدرومادر شوگا و جی هوپ هم جلوی آرزوهاشون وایستادن 

اما اونا خودشون جلو رفتن 

دخترعمو هم میخواد خودش جلو بره 

براش مهم نیس بقیه جی میگن 

مهم هدف و آرزوشه😉

و من مطمئنم با تلاش هاش ب آرزوش (هدفش) میرسه😌😊

 

 

ارمین

افرین ابوالفضل 

بله ما هیچیمون از تایلندی ها کمتر نیس 

بعدشم بعضی ها میگن گلشیفته فراهانی پرنسس پارسی است ولی وقتی ........ را ببینیم چی میگیم 

دیگه با زیبایی که ....... داره لقب ملکه ایران هم کمشه 

 

من هم پرنسس ایران را حمایت میکنم

 

من دیگه باید بهش بگم ابجی بزرگه اخه ۲ سال از من بزرگ تره

حالا از کجا معلوم دختر عموی شما باشه 

اخه کلی دختر خوشگل و چشم رنگی تو ایران هست 

 

 

ما لقب پرنسس پارسی را به ......... میدهیم 

Kai💜Jisoo💜Jimin

پسرعمو😑😑😑😑😑😑

نگفتم ازین حرفا نزن جلو دوستام 😑😑😑😑😑😑

راستی پسرعمو اون خنگه دوباره اومدا😩

بیا تورو خدا دیگه اعصاب ندارم😩

در جواب ب آرمین: آره راس میگی از کجا معلوم من باشم 😊ولی اگه قرار باشه اون دختر خودم باشم 

نمیذارم هیچکس جلومو بگیره 

از جلوی همشون رد میشم و میرم ب آرزوم برسم 

نه نه 

با حرفی ک جی هوپ جونم زد 

ب هدفم برسم 😊❤

راس میگه منم حسودیم میشه 😑

یعنی ممکنه اون خرشانس کی باشه😑

ابوالفضل

وای دخترعمو !!!!!!

بازم صادق😩😩😩!!!!!!

ببخشید ببخشید خیلییییی معذرت میخوام 

ولی 

گلشیفته فراهانی !!!!!!!

پرنسسسسسسس!!!!*_*

یکم احمقانه بید \:

آقا آرمین من نگفتم ک دخترعموی منه ک 😐

ارمین

خدایشش منم دهنم وا مون😂

از حسودی به........ داشتم جر میرفتم 

از خنده به گلشیفته هم داشتم جر میرفتم

خدا دوس دارم ابجی بزرگمو ببینم

اخه تو ذهنم یه خوشگل ،ناز،کیوت ،خفن،جذاب ،خوشتیپ،بدون ارایش ساختم 

که پریون ازش کم میارن😂

ولی نمدونم چرا با اینکه هنوز ندیدمش 

اینقد دوسش دارم حیف که ۲ سال ازم بزرگتره😂😂😂😂😂

 

ولی ازین به بعد به جای ..... بهش بگیم پرنسس ایران 

 

هان؟ نظرتون چبه؟

ابوالفضل

در جواب ب آرمین: منم نظرم همینه😍😍😍

M

عزیزم اون دختر الان باید کارآموزی کنه تا بتونه بعد چند سال  ایدل بشه و با بی تی اس همکاری کنه و من از اون حتماً حمایت میکنم 😘❤️

زهرا

اره فکر خوبی است موافقم

فقط یه سوال

به نظرتون مردم ایران از پرنسس حمایت میکنن ؟؟؟

 

منم هم حمایتت میکنم پرنسس ایران

زهرا

Mجان خب معلومه که باید کاراموزی کنه یکی دو سال

 

ولی خیلی خوب میشه اگر زودتر این اتفاق بیوفته مثلا به جای ۱۰ سال دیگه ۶ سال دیگه باشه

 

ولی خدا کنه بعضی از دخترا به خاطر حسودی بهش هیت ندن

M

فکر کنم بیشتر ایرانیا ازش حمایت کنن 

منم حمایتش میکنم 🌹💗

 

 

 

عزیزم اسم من رو برای چی میخوای؟؟؟ 😐

پرنسس پارسی بهتر نیس ؟

لی لا

اره پرنسس پارسی بهتره

 

 

خیلی قشنگه 

Kai💜Jisoo💜Jimin

آره 

من ب شخصه پرنسس پارسی رو بیشتر دوست دارم😍

Rose

د ج ب حسنا:متاسفانه 11 سالمه ، خیلی کمه، 😐

به دوستام این پیشگویی رو گفتم گفتن دروغه😐اوایل من اصلا باور نمیکردم🤣🤣🤣

اسم من به چه دردت میخوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دفعه آخرت باشه ها دیوانه

اینا همش دروغه چرت و پرته 

این فالگیرا و پیشگو ها همشون بخاطر در آوردن پول چرت و پرت میگن اصلا باور نکنید 

لی لا

منم باور نکردم 

 

ولی ته دلم میگه راسته راسته 

به خدا دیشب خوابه دختره را دیدم😂

لی لا

خواب دیدم رفتم کره بعد با یه دختره روبه رو شدم 

بعد با عصبانیت و دادوبی داد داشتم به دختر بیچاره میگفتم تو به چه حقی عضو بی تی اس شدی ؟؟و نکنه میخوای باسه پسرا دلبری کنی وجای ماهارا داری میگیری و.....

بعد دختره هیچی نگفت فقط یه لبخند قلبی شکل زد و قند که هیچی کارخونه قندم تو دل من اب شد 

بعد گفت من نه میخوام جای کسی را بگیرم نه باسه کسی دلبری کنم چون ادم فقط برای عشقش دلبری میکنه و اینکه من فقط دارم خواننده گی میکنم کاری که به خواطرش زجر کشیدم گریه کردم خندیدم را 

اصن دلم داشت باسش کباب میشد

منظورم از لبخند قلبی شکل اینه چونش تیز شد گونه هاش رفت بالا و تا خط وسط لبش یک قلب ساخت 

خیلی قشنگ بود حالا فردا میگم

 

ادامشو فردا میگم چون مامانم زورم کرده بخوابم

 

لی لا

خب خب من اومدم

متاسفانه نتونستم خواب را درست ببینم چون مامانم برا نماز بیدارم کرد

من چهره اون دختر را دیدم ولی درست یادم نیس فقط در حدی که بتونید تو ذهنتون مجسم کنید

یه چیز عجیب داشت اونم یه خال کوچیک گوشه سمت چپ لب پاینش 

خب بقیه ویژه گی هاش عین پیشبینی بود چشماش سبز و درشت بود 

موهای لخت و بلند داشت 

خوشگل بود

میگم تنها چیزی که با همه فرق داشت همون خال لبش بود

 

 

دیگه وسط کنسرتشون بودم که مامانم بیدارم کرد😂😑😣

صداشم قشنگ بود

M

حالا این واقعی هست یا نه ؟

اسم من به چه دردت میخوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

معلومه دروغه چرته اینا 

Gandom

بچه ها منظورش از اینکه میخوان یه گروه جدید بیارن چیه زمان اودیشن کیه

:)

معمولا با درصد زیاد پیشگویی ها برعکس انجام میشه😐💙😂(یه چیز ثابت شدس) 

بعد دیگه اینکه یک دختر توی گروه پسرانه؟! داریم مگه؟! 😐😂💙

خلاصه اینکه آره... جالب بود... موفق باشه😐😂💙

M

عزیزم یعنی اون دختر فقد برای یه اجرا باهاشون همکاری میگه مثل هالزی 

اما برام سوال هست که بالا نوشتید که قراره یه گروه دخترونه داخل بیگ هیت دیبو کنه ؟

Kai💜Jisoo💜Jimin

در جواب ب M: نه عزیزم اینا میگن قراره دبیو کنه با بی تی اس . ولی اصلا ی همچین چیزی امکان نداره 

گروه دخترانه ی احتماله فقط😅

M

اینکه با بی تی اس دبیو کنه کلا غیر ممکنه 

و ممکنه گروه از بیگ هیت باشه

Kai💜Jisoo💜Jimin

بله اون ک درسته اصلا امکانش نیس 

والا نمیدونم !

Moon Shadow 🌙

._.

ملت تو خواب دیدن قراره با بنگتن دبیو کنن شمام قبول کردین؟ ودف؟

بعد ایرانی؟ تو بیگ هیت؟ یکمی فک کنین خوب:))) 

 

گروه دختر امسال دبیو میکنه قطعا .-. ولی نه به بنگتن ربط نداره نه تی اکس تی. یه گروهه تحت لیبل بیگ هیت با همکاری سورس میوزیک و مین هه جی...

چرا دادم اینجا میگم؟ که یکمی از توهمای بچگانه تون درآید. زشته به خدا:))

سوالم دارین بپرسین ازم:/

لی لا

اره والا اخه کجای دنیا نوشته که یه دختر ایرانی اونم تو بی تی اس 

منم اول گفتم وایی چه خوب ولی بعد که فکر کردم دیدم محاله 

و اینکه یه سوال 

من تو یه جا خوندم کمپانی اس ام چشم رنگی هارو قبول نمیکنه راسته؟؟

ولی اخه من دوس دارم برم لنز ابدی بکارم تا چشمام ابی بشه ولی حالا میگه اس ام چشم رنگی هارو قبول نمیکنه 

میشه بگید حقیقت داره یا نه 

و اینکه خانم teah teah خیلی پروفت قشنگه اصن یه دل نه صد دل عاشقش شدم 

و اینکه یه حسی دارم همش فک میکنم خودتم تو این حالتی 😂😂ولی پروفایله خیلی قشنگی داری

❤️💜Sehun & jin💙❤️

بچه ها منم با Moon shadow موافقم 

در جواب به :) : آره اصلا با عقل جور در نمیاد که یه دختر تو گروه بی تی اس ودف 

منم اگه جای جیمین بودم از گروه میرفتم یعنی چی 

در جواب به M : آره نمی گم کسی مثل هالزی بیاد با بی تی اس همکاری کنه 

محیا سادات سجادی

اون گروه دختر چه ماهی دیبو میکنن تو رو خدا جواب بدین

Kai💜Jisoo💜Jimin

شاید دبیو نکرد عزیزم 

Moon Shadow 🌙

محیا سادات سجادی :

فنا احتمال میدن تا می یه خبری بشه ❤️

حالا یا مارس یا آپریل🥺

سوالی داشتید bighitgirls.blog.ir وبمه. بپرسین:)

Army

بابا آه این بیگ هیت چرا اینشکلی میکنه البته ما آرمی ها از دستمون هر چی میاد میکنیم تا بی تی اس ضربه نخوره 😍

ARMY

به جان خودم من  الان سیزده سالمه نوزده سالم شد میرم بیگ هست تا قبولم نکنه دست از سرش بر نمیدارم  الان من چرا دارم  اشک میریزم با اینکه اصلا احساس ناراحتی ندارم ولی می‌خوام تو بارش جیغ بزنم  من دارم گریه میکنم؟ولی چراااااا  

بیگ هست عوضی با من نو جوان چه کردی   هر روز و شبم اشکههههههههههههههههههههههههه

من بیگ هست میخواااااااااااااااااااااام

Army

هیچی نمیشه چرا الکی بزرگش میکنید؟ بی تی اس درخشان تر از قبل عمادامه میده ی گروه جدید نمیتونه استعداد بی تی اس  رو متوقف کنه

فقط ماعا باید بیشتر پشت پسرامون باشیم^ ^

E&B

year 2021 and nothing happened 

sara

شماها چرا همتون طرف بی تی اسو میگیرین

تی اکس تی چی

نمیشه ک ففط بی تی اس باشه

ی نگاه به اکسو هم بندازین نگین هی بی تی اس اینجوریه اونجوریه

از همه سر تره

عزیزم گروهای دیگه هم هستن که از بی تی اس بهترن.

پس فقط از خودتون دفاع نکنید و به گروهای دیگه توهین نکنید

اگه کیپاپرید شرف دارید انقدر نگین گروهای دیگع خاک پای بی تی اس نیست

چون همه گروها لایق بهترین هارو دارن 

گروهای زیادی هستن که ازشون حمایت نمیشه مثل تی او او

اس اف ناین

پی وان هارمونی

ایتیز

 ته بویز

ان سی تی

تی اکس تی

یکم اگه شرف دارید برین از این گروها هم حمایت کنید.

هی ضعیف بودن گروهای دیگه رو به روخ فنهاشون نکشید.

اونا فقط بخاطر کمپانیشون ک ضعیفه معروف نیستن

اونام هم بیشتر از بی تی اس تلاش کردند ولی ازشون حمایت نشد.

کمی دست از حماقتتون بردارید.

 

E&B

هر چی گفتی درست ولی بتس رو با اکسو مقایسه؟؟؟؟؟

 

 

فعلا بتس بهترینه در کی پاپ

نیوشا

عزیزم 

من ب عنوان یک آرمی اگه از یک گروه بدم بیاد بهش هیت نمیدم و این حرفا رو نمیزنم 

فیک ارمیا اینجور گفتن بعدشم خب حقیقت همیشه تلخه چون بی تی اس اوله گلم 

و اینکه کامنت بالایی راست گفت عزیز دلم اکسو و بی تی اس اصلا قابل مقایسه نیستن 

ناشناس

نخیرم اکسو خیلى بهتره

سوهین my love jk 💖my love jennie💜

اههه چرا بحث میکنید هر دو گروه عالین      

E&B

آقا یا خانوم جان از نظرت اکسو بهتره؟

خوب برای خودت نگه دار سخته؟

نیوشا

بله از نظر تو اکسو عالیه از نظر ما بی تی اس 

ب کسی مربوط نیس

ما ب کسی تعارف نزدیم 

💜Reyhane💚Jhoop💜

داش تو چشات مشکل داره؟

من با گرل بندا مشکل دارم ولی کلا کیپاپر ک هستم 

از همه گروها ام دفاع میکنم 

اکسوو بی تی اس هردوتاشون عالین و منم طرفدار هردوتام 

همرو جمع نبند باهم

پویا روشنی

در جواب به ناشناس :مثلا با این حرفات چی رو می خوای ثابت کنی

از نظر هر فندومی گروه خودش بهترین اما دلیل نمیشه که به گروه های دیگه بی احترامی بکنه

E&B

دقیقا با گرل بندا چه مشکلی داری؟ 

💜Reyhane💚Jhoop💜

نمیدونم/:

ولی خو خودم هم طرفدار ب پ ام و ایو و...../:

E&B

خود فن آزاری؟؟ 😂😂😂

Rose

نچچچ بی تی اس بهتره 

ناشناس

چ جالب خوبع خودتون کلی به اکسو توهین کردید

پویا روشنی

در جواب به ناشناس:اخه ما چیکار تو داشتیم

تو اول امدی شروع کردی به حرف زدن

لطفا برو کامنت ها رو بخون متوجه میشی

ناشناس

برو اونجا ک گفتن اکسو و بی تی اس قابل مقایسه نیستن ر پیدا کن

پیدا کردی بت شکلات میدم :/ ...

پویا روشنی

تو برو کامنت اون خانم رو با دقت بخون متوجه میشی ما چرا اون حرف ها رو زدیم(سارا)

خواهشا خوب دقت کن

ناشناس

دقت کردی باشی مثالش فق راجب اکسو نبود 😐

پویا روشنی

در جواب به سارا و ناشناس(شک دارم اینا دوتان):اصلا این موضوع به اکسو و اکسوال ها ربطی نداشت که شما ریختین اینجا

ما داریم درمورد کمپانی گروهمون حرف میزنیم

هیچ هیتی هم قبل از امدن شما به اکسو ندادیم

بازم میگم از نظر هر فندومی گروه خودش پهترین

پویا روشنی

بابا دقتت رو ببر بالاپس این چیه(یه نگاه هم به اکسو بندازین همش نگین بی تی اس اینجوری اونجوری)

خب معلومه که اکسوال

پویا روشنی

دقت در دقت شد😁😁

ناشناس

داداش کلی گروه دیگ هم گفته پس چطور اسمی از اونا نیاوردید :\

E&B

آرمی افراطی کم بود اکسوال افراطی نازل شد 

 

خدایا العفو

E&B

اشتب منو نکن ناشناس

سوهین my love jk 💖my love jennie💜

چه بحثیه شما میکنید

به نظر من داداش پویا راست میگه بنظر هر فندوم گروه خودش عالیه

 

بس کنید دیگه خواهش میکنم ارمی ها و اکسوالا دوست باشین

ناشناس

من هیتر نیستم اتفاقا خودمم بی تی اس گوش میکنم

دوسشونم دارم ( یونسوک لاورم )

ولی اکسو رو بیشتر دوس دارم

ghost town

?so what

 

خوب اکسو دوس داری چرا داری الکی طرفداری میکنی؟ 

نیوشا

وات بچ ؟

اره پویا هر دو عالین 

و ناشناس تو هم توهین نکن /:😎

لی لا

بچها تهیونگ امسال هم برای 
خوش چهره ترین مرد اسیا کاندید شده
 برید بهش رای بدید رای دهیش هم نامحدوده
خیلی راحته،وارد اینجا میشید و بعد تیک زدن اسمش،میرید پایین صفحه و vote رو میزنید و رای ثبت میشه
Youpoll.me/52509

isool

ببینید تی اکس تی خیلییی سختی کشیدن تا ب اینجا رسیدن 

و هیییج بخشش بخاطر بتس نبوده,بزارید ی توصیه ای بکنم,بخاطر دفاع از ایدلتون,داداش کوجیکای ایدلتونو زیر سوال نبرید:)

بی تی اس و تی اکس تی هر دو گروهای خوبین,هردو سختی زیاد کشیدن,هیج پول و پارتی و مزخرفی در کار نبوده

پس یکم ادم باشیم و ۵ فرشته رو مسخره نکنیم:)

isool

ببینید تی اکس تی خیلییی سختی کشیدن تا ب اینجا رسیدن 

و هیییج بخشش بخاطر بتس نبوده,بزارید ی توصیه ای بکنم,بخاطر دفاع از ایدلتون,داداش کوجیکای ایدلتونو زیر سوال نبرید:)

بی تی اس و تی اکس تی هر دو گروهای خوبین,هردو سختی زیاد کشیدن,هیج پول و پارتی و مزخرفی در کار نبوده

پس یکم ادم باشیم و ۵ فرشته رو مسخره نکنیم:)

🌟elahe🌟

عزیز دلم ما نمیگیم تی اکس تی بخاطر  بی تی اس اومده بالا و..... 

ی ذره اگه دقت کنی نصف آرمی ها موآ هستن 

چرا؟ چون بی تی اس و تی اکس تی هردوتاشون از ی کمپانی و ب هم نزدیک و باهم خوبن و داداشای همم هستن^^

منظور ما از این دید هست 

نه اینکه تی اکس تی اصلا زحمت نکشیده تی اکس تی هم تک تکشون زیر فشارهای زیادی ب اینجا رسیدن 

منظور ما از یک دید و نظر دیگس وگرنه نمیگیم زحمت نکشیدن و بخاطر بی تی اس بوده:)

🌟elahe🌟

بعدشم عزیزم بهتره ما آرمی هارو ب حیوون تشبیه نکنی چون از طرف بی تی اس بد میبینی:)

rm

دوستان از اینکه بی تی اس شیطان پرسته نمیشه چیزی گفت ولی احتمالا ابراکس ان

ینی هم ی جورایی خدا پرست و هم شیطان پرست

ولی پشت بی تی اس مسائل خیلی بزرگی هست که باید مشخص بشن

من خودم یک ارمی تمام عیارم و حدود چهار ساله که ارمیم و خواهم بود

بنظرم پسرامون تو دردسر افتادن!و یه چیزایی هست که پسرارو عذاب میده و احتمال داره هم اونا و هم همه ی ارمیارو یه روزی به فناح بده:(

 

E&B

چی زدی؟؟ چرا داری آبروی آرمی هارو میبری؟ 

 

ساقیت کیه جنسش خیلی خوب میده

امیر

تو واقعا 4 ساله آرمی هستی و ذهنت هنوز چرته 

پس اونایی که چند ماهه شدن چیکار کنن 

تارا taekook💘💜

در جواب به rm تو چجور ارمی هستی     ارمی فیک

 

نخیر بتس خیلی هم شادن و اگه ویدیو های امسالشونو ببینی میبینی که چقدر شادن و هیچ چیزی تهدیدشون نمیکنه

Shima

واقلا دلم نمیخاد که کار اموز دختر داشته باشن چون مطمعنم میان‌هی خودشون میچسبونن به بی تی اس بلک پینک کافی بود😭😭😭

E&B

داری چه زری میزنی آخه تو؟؟

 

این حجم از حسودی؟؟؟ 💨

Ani

بی تربیت کثافت عوضی بلک پینک کجا خودشو میچسبونه ب بی تی اس 

پرو گمشو اصلا تو لیاقت نداری عنتر 

بعدشم اینا شایعه و دروغه پروووووووو 

Bts

وایییییی حالا خوبه بیگ هیت همین انهاپنو دبیو داد دیگهه چه خبرشه نه به اون که اصن گروه جدید دبیو نمیداد نه به الان که پشت سر هم داره گروه جدید دبیو میده😑

ویلا

من تا دوسال دیگه صبر ندارم ۱۵سالم بشه من بیگ هیت میخوام یعنی تا اون موقع چندتا گروه دیگه میاد  T-T

ویلا

چرا شما ارمی و اکسوالا انقدر به جون هم میپرید چتونه مگههههههههههه هی اکسو یهتره بی تی اس بهتره اکسو یهتره بی تی اس بهتره یکم منطق داشته باشید این رفتار های بچه گونه رو بزارید کنار هر دو خوبن خیلی یبخشید قصد بی احترامی ندارم مثه خروس جنگی نپرید به هم ای بابا O-O

👸💜Queen Kim yuna

ویلا: دقیقا👌

Ani

ویلا جان خودت ملاحظه کن اول این اکسواله عوضی به بی تی اس توهین کرد 

🌟elahe🌟(شهید فتوتیزرای لی و شیوಥ‿ಥ)

ویلا: دیگه این چیزا خیلی وقته تموم شده اتفاقا نصف استریم باترو اکسوالا زدن و اهنگ جدید اکسوهم آرمیا دارن استریم میزنن .....البته الان هنوز هیدن فنا هستن ک خودشونو جای اکسوالا یا ارمیا جا میزنن: )

وگرنه فندوم ها واقعا باهم خوب شدن 

معجزه شد فک کنم/":

^-^ jungmin

تمام کسایی که میگن بیگ هیت( های بی) نباید چند تا گروه دیگه رو بیاره اشتباه میکنید. من خودم آرمی هستم. تی اکس تی رو هم سر یه تیکه از آهنگشون که تو یوتویوب دیدم خوشم اومده و به نظرم آهنگاشون جذابه. ولی اینکه بگین اینا به خاطر بی تی اس معروف شدن غلطه.

بقیه ی افراد تو کره حق معروف شدن ندارن؟ وقتی استعداد دارن و فکر میکنن میتونن آهنگ بسازن چه اشکالی داره بیان. اگر فکر میکنید با اومدن اونا و به خاطر اینکه ممکنه جوون تر باشن از طرفدارای بی تی اس کم میشه کاملا در اشتباهید. ممکنه یکی، از اون گروه ها هم خوشش بیاد از طرفی هم بی تی اس و تی اکس تی و بقیه ی آیدل های بیگ هیت رو دوست داشته باشه. 

همه ی آرمی ها وقتی یه هیتر میبینن تنها چیزی که میگن اینه که باید بهم احترام بذاریم. 

اگه این حرفو میزنید پس چرا احترام نمیذارید. بذارید گروه های دیگه هم بیان و شانسشونو امتحان کنن.

BTS

تی اکس تی عننن بخواطر اون هفتا فرشته معروف شدددددددد من دستم ب این خیکیه برسه از وصت پارش میکنمم فقط دستم ب پی دینیم نرسههه 😑😑مردبکه الاغ

نگار

تی اکس تی هم جنس گراهای بی شرف بخواطر بی تی اس معروف شدن خودشون هیچ گوهی نبودننننننننننننننن بخواطر بی تی اسسس معروف شدننننننن وای من دستم ب این پنج تا مفنگی برسه پاره پارشون کردممممم

ارین

ام گلم شمایی که میگی فن تی اکس تی هستی و میگی تی اکس عن بخواطر بی تی اس معروف نشده کاملا اشتباه میکنی این پنج تا عنا بخواطر بی تی اس معدوف شدن 

👸💜Queen Kim yuna

شما حق توهین به تی اکس تی رو ندارید

لطفا بس کنید این بچه بازیارو

هیچکس بخاطر هیچکس معروف نشده پس ساکت آروم بشینید سر جاتون 

نیوشا

آرین و نگار و بی تی اس معلومه ی نفری 

همه آیدلا و گروه ها با زحمت به جایی که هست رسیدن 

لطفا دلیل بیار که چرا تی اکس تی به خاطر بی تی اس معروف شد ؟؟؟؟

arina_army

واییییییی چرا دارن اینکارو میکنن . بیگ هیت داره بخاطر پول اینکارو میکنه اگه جریانش مثل فیلم تقلید شه چیکار کنیمممم😭😭😭😭💔

ممد دختری در مزرعه

این که میگین تی اکس تی بخاطر بی تی اس معروف شده واقعا ودف/=

هر گروهی بخاطر تلاشای خودش به چیزی که لیاقتشو داره میرسه

منم یه آرمیم و همچنین یه موآ بهتره این حرفای بی اساستونو تموم کنید واقعا شمایی که اسم خودتونو گذاشتید آرمی و به بقیه گروه ها هیت میدین چیزی جز چنتا آرمی فیک نیستین 

اگه آرمی بودین یکم حرفای اعضا واستون مهم بود

اونا همیشه میگن که بخاطر اینکه خودمون چیزی رو دوس نداریم الکی بهشون هیت ندیم

شما آرمی هایی هستین که باعث میشین آدم از هم فندومی های خودش خجالت بکشه

رابطه تی اکس تی و بی تی اس خوبه و با هم صمیمین‌

شما هم بهتره یکم از آیدلاتون یاد بگیرید و چشای کورتونو باز کنید و ببینید که تی اکس تی زحمتای خودشونو میکشن و همونقدر موفق میشن

آهنگ ها و ام وی هاشون به قدری خوبه که دهن هیتراشونو ببنده(:

یه بدبختی :///

آرمیا اینکاراتونو درک نمیکنم.

تی اکس تی بخاطر بی تی اس معروف شد؟ شات آپ🖕🏻

هیچی جای بی تی اسو نمیگیره؟ شات آپ 🖕🏻

بی تی اس گروه خیلی خوبیه ولی همه ی گروه ها برابرن و همشون به اندازه ی کافی تلاش کردن مث تی اکس تی . دلیل نمیشه که تو یه کمپانین و بی تی اس به عنوان بهترین بند حساب میشه تی اکس تی رو معروف کنه. پس قبل از حرف زدن یکم فک کنید. دیگه هم حق ندارید به گروه دیگه ای مث تی اکس تی توهین کنید کونتون پاره س

من خودم آرمی بودم ولی بخاطر کارای شما دیگه خجالت میکشم بگم آرمیم.

خواهشاً هم دیگه چیزیو به بنگتن ربط ندین.

....

اوناییی که درباره بیگ هیت بد گفتین 

من کارآموز بیگ هیتم 😐یعنی میخواهم بشم 

همرو ترجمه میکنم میدم به کمپانی ببینن چیا پشت سرش گفتین

kim sahra

یه سوال گروه کیپر هم جزو اوناست 

اخه خواهر هیونگ کای اون توعع

 

⭐elahe⭐

گروه کپلر دبیو کردن

ناشناس

آقا چتونه

بی تی اس که قرار نیست بره توی کی پاپ همه گروه های موسیقی سعی میکنن تلاش میکنن تا معروف بشن یعنی همون کاری که بی تی اس کرده درسته که بی تی اس تکه و هیچ کس نمیتونه اینو انکار کنه ولی واقعا شما از گروه هایی که هنوز دبیو نکردن خبر دارین؟ همونطور که میدونین بی تی اس بعد از سه سال معروف شد به قول معروف شما که از یه دقیقه بعدتون خبر نداریم هر چقدرم قبولش سخت باشه ( منم آرمیم) بی تی اس یه روزی بازنشسته میشه ولی کمپانی به کارش ادامه میده اون باید بتونه آینده خودشو بعد از پسرا (بی تی اس) تضمین کنه هم گروه دختر باشه چه عیبی داره شاید اونا هم مثل بلک پینک و بقیه گروه های دختر معروف شدن

یکم فکر کنید قبل از بی تی اس چه گروهی معروف بوده قطعا قبل بی تی اس هم گروه هایی بوده که معروف بودن و فناشون میگفتن گروه تازه دبیو کرده ای مثل بی تی اس نمیتونه به پای اونا برسه ولی بی تی اس بعد از سه سال!!! از اونا بهتر شد پس بعد از بی تی اس گروهی که بیاد و تازه دبیو کنه و معروف بشه شما هم میخواید بگید مثل فنای بقیه گروه های قبل از بی تی اس، اوایل دبیو بی تی اس اون گروه موسیقی به پای بی تی اس نمیرسه؟؟

ولی حقیقت است واسه ما آرمیا بی تی اس یه چیز دیگست ولی بالاخره روزی میاد یه گروه دیگه میاد و اون گروهم طرفدار های خودشو مثل ما آرمیا خواهد داشت.... 

Oliver

وای خدا چرا هرچی کامنت میخونم همه دارن میگن هیچی مثل بی تی اس نمیشه، هیچ گروهی نمیتونه جاشو بگیره.

ببندید بابا، کی گفته نمیتونه؟ کلی گروه های موفق نسله چهار هستن که میتونن مثل بی تی اس موفق بشن حتی پیشگویی ها میگن میتونن بیشتر از بی تی اس موفق بشن برای همین از ارمی ها خوشم نمیاد چون همتون همینطوری فکر میکنید که فقط بی تی اس خوبه همه بدن اوکی بی تی اس خوبه ولی دنیا یه روزی بی تی اسو فراموش میکنه و گروهای جدید وارد ذهن ملت میشن تی اکس تی به خاطر بی تی اس معروف شد؟ تی اکس تی زحمت نکشید ؟ اونا از اون چیزی که تو ذهنای مریضتون فکر میکنید بیشتر تلاش کردن هیچوقتم سعی نکردن به خاطر بی تی اس معروف بشن کصخلی تا چه حد ؟

JIMIN

خانمی که گفتن بلک پینگ عملیه 

اولن قیافه ی خودتو نگاه کن بعد بگو بقیه عملین

دومم داداشش بلک پینگگگگگ غلطه بلک پینک :/

سومم فنشون نیستم اما هیترا گون نخورن😐

فقط یک کلمه هیترا=اسکل😆😆

.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan