کی پاپ نیوز تقدیم میکند

فن سایت خبری کیپاپ

ویژگی عارمیون بر اساس استنشون!

  • ۱۹:۴۵

عکس و تصویر

 

عکس و تصویر

عکس و تصویر

عکس و تصویر

عکس و تصویر

عکس و تصویر

عکس و تصویر 😍

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۵۱۶۱
teah teah

طلزردوکگتخحجج^^yessss

 

ععععععععععععععععععععر عاره باهات موافقم!
نامجون که عیتن خودم!
روزی پونصد بار میگم چی میخواستم بگم ؟ یادم رفت!
نمیدونی نو که کلاس چه روانیی هستم!
Nika 10

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

خیلى خوبه

مرسى

خواههههههههههههههشششششششششششششش عزیزم^^
atseh .r

 باید به شوگا خوابالو بودنم اضافه کرد😂

خخخخخخخخخخخخخ عاره راست میگی!
teah teah

من ھیز نیستم منحرفم@@

 

همون فرقی نداره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
teah teah

بالاخره

 

 

خخخخخخخ اوکی
min yoongi

namoosan khode khodesham

rofagham hamishe azam mitarsan

vali man tanha chizi ke ship nemikonam taegie

اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یونگیه کبیر!(سر تعظیم فرو میاورد)
min yoongi

chakere daddy nomjoone azam

مخلصه رپر اععظم کل کی پاپ داداش!
min yoongi

fada madaie daddye jazabemoon

قربان نورای کبیرموننننننننننننننننننننننننننن
melody

عالی ترین پستی بود ک دیدم این مدت از شدت واقعیت هر کدومش مثل بلا نصبتم چییییی خندیم چون آرمی زیاد دورو ورمه ک هر روزم میبینمشون وقشنگ رفتاراشون اومد جلوچشمم  مخصوصا یکیمون جین لاور و هنوزم هر روز داره تلاش میکنه مثل جین بخنده دیووووووونه شدم واقعا هر روز صدای شیشه پاککن تو گوشمه😂💎🖤💜ممنون بابت این پست عزیزم

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ حق داری فرزندم!
نمیدونی که دوستام از دست من چی میکشن!
پریسا م.
همش درست بود:'.....
عهههههههههههه ناموسا!
Kim Nura

جررررر همش درست بود

بایست کیه

x

لعنت بهش . همش بودم من . البته به جز یه چند تای اخر جین .( از خوشگلی به بعدو میگم .) من bts استن هستم . مخصوصا جیمین و تهیونگ عین حقیقت رو میگفت درباره ی من . ویمین^-^ .

آیگو پس چه خووووووووووب!
Kim Nura

کوکی و جینن بایسام

اوخییییییییییی چه خوب
Y.S

عالی بود مثل همیشه

من دقیقا شبیه یونگی و جیمینم

اوه چه شخصیت یونمینی ای!
sama

 من بایسم یونگیه اما خیلی پر انرژی و حساس بودم و اصلا نمی خوابیدم بمب بودم اما الان یک عدد پوکر بی خیال خابالو ام ۱۵ ساعت میخوابم و بی ادب می باشم همش فاک نشون میدم

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ مردم از خندههههه
تاثیرات بایسه ها!
فاطمه سادات موسوی

سپ چیه؟

اگه سپ که نمی دونم چیه و گی بازی  رو کنار بزاریم 

من یه هوپی لاور اصلم

به کاپل شوگا و هوپی
بایس ریکر منم هوپی عه
KPOPLover

😅من کوکی لاورماااا ولی اخلاقیاتم مثه نامجون لاوراس،نمی دونم چمه؟؟

😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ولی من نامجون نامجونم
V. Elsa

وااااااایی خیلی عالی بود ددی جووووووونم 

واقعا خیلی شبیه بود بهم 

من تااااااا ابددددددد تهیونگ استن میموووووووونم 

قرارع برررم پیشششششششش

البت سه سال دیگ

قربونتت خوشحالم باهاش کیف کردی السا شییی:)))))
منم تا ابد بنگتن استن میمونممم ^0^
من که باید ارزو به دل بمونم:|
rzhobi

عالی بود

همه خصوصیت هام درست بود

قربونت گلم خوشحالم دوسش داشتی
Rza

آخ جون یه نفر جونگ کوک رو صدا کنه بگه بیاد خواستگاری آخ  جونمی جون

کوکیااااااااااااااااااا بیا زن بستونم برات مادرررر
미수

ای خدااااا همش درست بود من کوک لاورم پس چرا میکسی از همشون بودم😲 البته به غیر ازین که یکی از گزینه های جین لاورا باشم(خوشگل بودن که اصلا نیستم😧)

خخخخ کوکی مکنه شونه مثل بچشونه هیونگاش روش تاثیر گذاشتن تو شبیه همشون شدی خخخخخخخخخ
90 درصد خوشگلا میگن خوشگل نیست اما هستن-_-
nasim

سلام ددی خیلی وقته اصلا تو اینترنت نیومدم دلم اندازی یه اپسیلون برات تنگ شده بود وقتی که بری نظرات سایتتو باز کنی از حجم نظر ها دو سه تا سکته رو زدی راستی پرو فایلت خیلللی کیوت می باشد من همهشو دارم واسه جین ولی شیپو ندارم ددی حرف خیلی تو دلم مونده امشب یکیشو میگم عکس تلگرامم جینه خالم میگه اون پسره چیه زدیرو تلت میگم عشقمه نفسمه زندگیمه بهم به شوخی میگه  بی تربیت (ددی اونیت را ببخش که خیلی حرفاش بهم دیگه بی ربته ولی خوب باید بگم چاره ای ندارم) سارانهمیدا ددی  

سلام نسیم شییییییییییییییی^0^
در حقیقت سکه کردم...لعنتی نزدیک سیصد تا بود:|
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نه بابا اونی ما باهم دوستیم  تا حرفامون رو بهم بزنیم
نادو سارانگهاداااا
نرگس

من ترکیبی ام

از هر هفت نفر یکی دوتا دارم

خخخخخخخخ اینههههههههههههه
v-bts

دقیقا منم همین طوریم از هر کدوم یکی دو تا ویژگی دارم

اوه عاره منم همینطور
صدرا ...

عالی

از تو بنگتن از کی خوشت میاد؟
صدرا ...

کوک

اومووووووووووووووووووووووو!!
کوک خدایی خیلی بامزه و مردونه است!
پری

باورم نمیشه همش جی هوووووووووپ بووووووووووووود عررررررررررررررر هوسوکم نیمه گمشده منننننننننننننن

Army Ot7

برای من تهیونگ و نامجون رو نیاورد یا... کلا نیس؟!😐

Jisoo💜Jimin

جیمین و کوک و نامجون و جین ، ولی منحرف نیستم😅

و هیچ زوری ندارم 😞

 

 

Jisoo💜Jimin

همیشه مامان صدا میشم😒

Mhs
اغا درست بودن ولی من کوک لاورم ولی کوکجین و جیکوک دوست ندارم کوکمین دوست میدارم:)
جه هوا زن کوک اگه جرعت درین ب کوک نزدیک شین آیم زن کوک یونو؟

من کوکو استن میکنم😔کلی عکس از سیکس پکاش درم😔اشکمم با ناراحتیش در میاد😔اگ قبول نکنین بانیه هم میزنمتون😔

 

Ani

الان دختر خاله من رو کوک کراشه 

Tahtah

هقققققق

نامجون و جیمین بایسامن ولی جیمین میبینم یه راس میبرنم بیمارستان😂

کوکمین شیپرم بدجور دیووووونه این دوتام اصن

الگوم واس منحرف شدم جیمینه و دوستام بهم میگن شیطان دو مادر منحرف ها😑😂

Jm & Jk

کاملا درسته من جیمین استن هستم دقیقا همین ویژهگی ها رو دارم

 

Army

من عکس نامجون و ج هوپ برام نیومده

Army

من عاشق همه‌ی اعضام😃 ولی ترکیبی از ج هوپ نامجون و جین استنم😂 و واقنم ترکیب این سه تام😃💚😂

🌟elahe🌟

عکسا بعضی اوقات بسته میشه. 

 

نامجینهوپ استن😹💔

Tahtah

سلام بچه ها

👸💜Queen Kim yuna

سلام✋

🌟elahe🌟

تهمینه:سلاااااام... چ خبر از اینورا \: نامرد فک کردم فراموشمون کردی|:

☻lia☻

امسال مردود نشم صلوات😐💔

Tahtah

الهه:

ن عزیزم این چ حرفیه

 

گوشیم تازه درست شد العان گوشی خودم دستمه

🌟elahe🌟

تهمینه:اوهوم :)

lia:خداروشکر هیچکس امسال مردود نمیشه 😐💔

الان ما چرا اینجاییم😐

بیاین ترند شدن هشتگ همکاری سامسونگ و بی تی اس 😐💔

👸💜Queen Kim yuna

کنسرت امروز بتس خیلی خوب بود 

اخبار 👇

چیمی موی سرشو سیاه

کوک سیاه

نامجون بلوند

جیاوپ سفید

شوگا بلوند 

تهیونگ و جین قهوه ای 

رنگ موهای جدیدشون👆👆

 

جیمین پریسینگ گذاشته بود رو لبش 

جونگ کوک که داشت رو ابروش 

لباسای جونگ کوک خیلی عجیب بود نصف شکمش بیرون بود و استیناش بریده شده بود ولی خیلی شیک بود

جونگ کوک موی زیر بغلشو نزده بود انگار ۵ ماه بود که نزده 😂   خیلی زیاد و سیاه بود 

جیمینم همینطور ولی خیلی کمتر

 

همشون تاب داشتن و پوشیده بودن

 

البته زنده ندیدم   چند چا تیکه تیکه دیدم خیلی کم

 

اهنگ های باتر   داینمایت  فایر   دچیتا  ایدول و اینا رو دیدم من فقط

 

جین و تهیونگ سیبیل گذاشته بودن

 

فعلا خیلی ناراحتم مامانم به بتس فحش داده و ناراحتم خیلییییی 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan