کی پاپ نیوز تقدیم میکند

فن سایت خبری کیپاپ

BTS Lands Spot In Top 50 Of Forbes’s 2020 List Of The World’s Highest-Paid Celebrities ‌

  • ۰۷:۲۴

BTS Lands Spot In Top 50 Of Forbes’s 2020 List Of The World’s Highest-Paid Celebrities



چهارم ژوئن به وقت محلی، مجله ی فوربز لیست Celebrity 100 خود را که پردرآمد ترین هنرمندان جهان را رتبه بندی میکند و کایلی جنر صدرنشین آن است را برای امسال منتشر کرد.

گروه بی تی اس با درآمد تقریبی ۵۰ میلیون دلار، در رتبه چهل و هفتم قرار گرفت. ‌
فوربز نوشت: "سوپر گروه کی پاپ در سال ۲۰۱۹، ۱۷۰ میلیون دلار درآمد ناخالص داشته است؛ بیش تر از هر بند آمریکایی به جز متالیکا."

سال گذشته، گروه بی تی اس در رتبه چهل و سوم لیست صد سلبریتی، دبیو کرد. در هر دو سال، بی تی اس تنها هنرمند کره ای در این لیست بوده است.

لیست Celebrity 100 علاوه بر مصاحبه با متخصصان و تعدادی از خود افراد مشهور، بر اساس داده های Nielsen Music/ MRC Data، Pollstar، IMDB، NPD BookScan و ComScore رتبه بندی می شود.

این فهرست ستاره های جهانی (روی کار و درحال فعالیت) را با استفاده از درآمد ژوئن ۲۰۱۹ تا می ۲۰۲۰ قبل از کسر مالیات و هزینه برای منیجرها، وکلا و نمایندگان است.

  • ۱۰۹۴
Suga

بهشون افتخار میکنم😭😭به ار می بودنم افتخار میونم😭

نانانا

افرین بشون 

خیلی خوبن

Black pink 🌹Jennie 🌹

بچه های سایت دختر با چ مدل چشمی وقتی اونجا پر شد بیایم اینجا 

کره

من آرمی نیستم و از آرمی بودن متنفرم

Black pink 🌹Jennie 🌹

مگه زورت کردن ؟

خب نباش 

Kai💜Jisoo💜Jimin

خب نباش 

فدای سرمون-_-

راس میگه زورت نکردن ک @_@

✨Maria✨ BTS✨

سلام ددی. میگم خبر جدید نداری؟ مثلا اینکه آیا بیگ هیت یا پسرا به چالش احمقانه ای هیدن گذاشته واکنشی نشون دادن یا نه؟

در کل خبر جدید چی داری؟

میگن چندتا از پیشگو های معتبر کره گفتن کوکی و رزی باهمن. ولی بیگ هیت هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نکرده. و میگن تهیوتگ با یکی از اعضای توایس قرار میزاشته و بیگ هیتم مثل اینکه اعلام کرده بوده . ولی معلوم نیست هنوزم قرار میزارن یا نه همش شایعه بوده. هعی خداا این خبر داره مخمو میخوره! تهیونگییی!😢😢😢😢

یا یه سری پیشگو ها میگن لیسا با یکی از اعضای اکسو ممکنه قرار بزاره.

وایییی اخبارررررر بگووو جان من از صبح تا شب دارم سایتا رو زیر و رو میکنم هیچی پیدا نمیکنم در این موارد!

گیلدام

اره ماریا کاش تهیونگ واقعی نباشه

یعنی واقعی بودا ولی کات شد خداروشکر♥

گیلدام

اره ماریا کاش تهیونگ واقعی نباشه

یعنی واقعی بودا ولی کات شد خداروشکر♥

Black pink 🌹Jennie 🌹

این سایت ددی نیس ددی فقط ادمینش بوده صبر کن لینک سایتش رو کپی میکنم میذارم 

Black pink 🌹Jennie 🌹

سایت ددی 

http://fazayihaa.blog.ir/post/836#send_comment

✨Maria✨ BTS✨

میدانم سایت ددی کجا بید!

فقط چون دیدم مطلبشو ددی گذاشته فکر کردم اینجا هم حضور داره.

اوکی خداروشکر که کات شدددددد!!!!!

gilda♥~teahyung~♥jongkok♥

بیایید اینجا حرف بزنیم

منم همون گیلدا هستم

ویکی هم لططططفا

بهم نگید بچه مثبت

وبحث منحرفی و اینجور چیزا رو منتفی کنیییییید این صدبار

بچه مثبت بچه منفی بودنمونم دست خودمونه تارا

منو به گروهتون کلااا قاطی نکنین

من هی با احترام میگم گوش نمیکنید باید حتما یه دعوا بشه؟!!

Ani

گیلدا بیا اینجا https://kpop1.blog.ir/1399/09/04/BLACKPINK’s-“Kill-This-Love”-Becomes-Their-3rd-MV-To-Hit-850-Million-Views#comment-0P4aklQ260I

همه اونجاییم

💜Reyhane💚Jhoop💜

گیلدا جان بیا اونجایی ک فرزانه میگه همه اونجاییم

شیدا میرزائی

مگه ما گفتیم آرمی باش؟نیستی؟چه بهتر😐

انگار داریم التماس اینو میکنیم میگیم توروخدا بیا آرمی شو

بیا برو👈😐

ارمی

به درک واسل که ارمی نیستی 

من خبر جونگ کوکو میخوام 😭😭😭😭

BTS. KOOK

من یه آرمی هستم و BTS و تمام آرمی ها افتخار میکنم💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

💖howang in yeop🐾

بچها نقل مکان کنید اینجا😐💔

Bad girl🖤🗝⛓ Don't ship bts member

سلامی دوباره 

بای

Jina

عه یاسی تویی؟ تورو توی فضاییها دیدم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan