کی پاپ نیوز تقدیم میکند

فن سایت خبری کیپاپ

bts and army

  • ۱۰:۳۸

 

 

 

  • ۲۴۸
بهار

پشه پر نمیزند 

همش بحثای چرت شده اینجا 

سایتم ب گند کشیده شدددد 

 

👸💜Queen Kim yuna

بهار شما صاحب وبلاگید؟؟؟

🌟elahe🌟

خب میخواستین سایتو ول نکنین|:

اون بهار با ادب بود|:

این بهار چرا اینجوریه؟|:

بهار

صاحب و سازنده وب هستم 

گاهی اوقات سر میزنم 

عزیزدلم،بی دلیل سایت رو رها نذاشتیم 

خیر ، منظور من رو اشتباه نگیرید 

منظورتون اینه من بی ادبم ؟

 

🌟elahe🌟

 

گفته بودید

دلیلش چی بود؟

نه|:

بهار

هیچی 

خب خب 😂😂😂😂

چی بگم 

ب خاطر مشکلات و درس و دانشگاه رفتم 

متولد 1999 هستم ک رند میشه 2000

خب راحت باشید بابا سایت خودتونه من طبعتون تو دستم نی 

حالا اومد 

تا سلام گرم دوباره 😂😂😂

خدافس 

🌟elahe🌟

اها اوکی

ممنون

😹😹

موفق باشی:)

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan