کی پاپ نیوز تقدیم میکند

فن سایت خبری کیپاپ

خوشبو ترین عضو بی تی اس از نظر lauv

  • ۱۵:۱۱

عکس و تصویر تو یه مصاحبه از lauv پرسیدن خوشبوترین عضو بی تی اس کیه و اون گفته ...

تو یه مصاحبه از lauv پرسیدن خوشبوترین عضو بی تی اس کیه و اون گفته که نامجون خوشبوترین عضو بی تی اسه

پ.ن: عععععععععععععععععععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررر فدا بووووووووووشششششششششششششششششششش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۷۴۹۲
lisa

حدس میزدم معلومه نامجون خوشبوترینه😐😐😐

عرررررررر عاره!
تازه بهار! یادته عطر بی تی اس اومد بیرون؟؟ بوی عطر نامجون چوب بود!
منم چهار ساله دارم از یه عطری استفاده میکنم که اسمش "وودن" عه! یعنی چوب!
عطری که ازش جهار سال استفاده میکردم از عصاره چوب بود! ععععععععررررررر
lisa

ارههههههه ععععررررر😢😢

بنظرم ددی تو با رفتگرتون هماهنگ کن فعلا من برگام ریخته😐😐😐

خداااااا واقعااااا؟؟

مال کوک اقیانوس بود 😭😭😭

واقعا فقط عررررر!
باشه به ممد میگم بیاد کوچه شما اصغرم بیاره!
آره بخدا!
عاره لعنتیییییییییییی!
سنباد

سلام، واقعا مفید بود برام

من با گوشی اومدم اینجارو سیو کردم بعد دوباره میام

سنباد

ممنونم واقعا

خواهش میکنم
مرسی از اینکه سر میزنی^-^

مهرناز
ببخشید یه سوال داشتم اسم اون چیزایی که تو عکس هست با لای اون جمله هایی که نوشتی خوش امدید چیه؟؟
اسم همون دسته هایی که سرشون لامپ داره و تو کنسرتا ازش استفاده میکنن؟؟؟؟
لایت استیک ...لعنتی 700تومنه
liana
سلام اره مهرناز راست میگع میشه بگید اسم اونا چیه که ماهم برین بخریمشون *^* خخخخخخ؟؟؟!
لایت استیک....لامصب 700تومنه
liana
ببخشید کسی تاحالا----------------------------------------------------------ببخشید دستم میره روش -----------BLACK PINK hos رو دیده ¿¿¿¿¿¿¿
http://blackpinkk.blog.ir
اینجا میتونی بلک پینک هوس رو ببینی
helen

بهش میخوره خوشبو باشه 

حدس میزدم 

لیدر خوشبویی داریمم

بوسسسسس بوووووس بببببببوس ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

وایییییییییییییییییییییی عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
KPOPLover

میگم عطرتو یادت میاد چن تومنه؟؟؟

فک کنم بوی تلخو گرمی داره مگه نه؟؟؟؟؟؟

من پکی میخرم و نمیدونم چند چون بابام برام میخره و قیمتارو نمیپرسم...
یکیش که عصاره خالص بود خیلی حس خنکی و عجیبی داشت تلخ نبود
V. Elsa

ددی عطر تهیووونگ چی بود؟

ام فکر کنم مشک
전 미수

بهه به چه لیدر خوشبویی 

منم ازون عطرای اعضا موخوام😢هرچی از وقتی اومد گشتم پیدا نکردم عطرشونو😔

من عطرم از عصاره چوبه اسمش وودنه چهر سال ازش استفاده میکردم بعد دقیقا پارسال که عطر بنگتن اومد و نامجونم از عصاره چوب بود!
برگام ریخت اصن
اسم ادکلنم وودن عه
بهاره

راستی بی تی اس برای رقص هاشون چقدر وقت میزارن

خوب خیلی!
چون بهترین هارو میخوان اراعه بدن
jimin & kook

اممم عطر جیمین  میدونی  چیع ؟؟ 

جیمین

عطر جیمین چی اسمشو نمیدونین؟؟؟؟؟

بهار

نتیجه مى گیریم که اکثرا بهار ها نامجون رو دوس دارن🐝😂😂😐

یعنى بایسشونه😐😐

mhsa

 شوگا عطر کریسمس 2017 رو میزنه 💕 من خیلی دنبال عطر جیمین گشتم اگه کسی میدونه لطفا بگه💖

یه آرمی

عطر جیمینا چیهههه یکی بگه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan