- يكشنبه ۲۰ بهمن ۹۸
- ۲۱:۳۵
۴ فوریه کمپانی بیگ هیت کنفرانسی برگزار کرد و برنامه های سال ۲۰۲۰ را اعلام کرد . معاون مدیر عامل لنزو یون از فرمول برد بیگ هیت صحبت کرد و گفت طرفداران در مرکز آن هستند . او توضیح داد طرفداران مرکز صنعت موسیقی و هسته تجارت بیگ هیت هستند به علاوه برنامه های ۲۰۲۰ بیگ هیت روی ایجاد خلاقیت در تجربه های طرفداران از طریق تامین تجربه های لذتبخشتر ، کاهش ناسازگاری ها و نشان دادن بهترین محتوا تمرکز دارد.
.
کمپانی قصد دارد Play Zone که فقط در کنسرت های کره وجود داشت را تا تمام توقف های تور جهانی گسترش دهد و در هر شهری که در لیست تور وجود دارد Tour Village بسازد . بیگ هیت آشکار کرد این امکان برای طرفداران فراهم میشود که در هتل هایی با تم بیتیاس اقامت داشته باشند ، از نمایشگاه ها و فروشگاه های سیار دیدن کنند ، در فروشگاه های F&B نوشیدنی های تعداد محدود بخرند و کنسرت را به پکیجهای تور محلی وصل کنند.
.
جهت کاهش سختی های طرفداران خارجی بیگ هیت سیستم تحویلی را در ایالات متحده و ژاپن تاسیس خواهد کرد تا کالاها به همان صورتی که در کره به فروش میروند ، خرید و فروش شوند .
به علاوه آن ها با تیم طراحی استیج STUFISH که پیشتر با بیانسه ، Jay Z و U2 کار کرده اند ، همکاری خواهند داشت تا تجربه فوقالعاده ای از تور جهانی بیتیاس برای طرفداران بسازند.
.
لنزو یون گفت:” بر اساس تجربه ها ، دستاورد ها و موفقیت های متعدد ما از لیبل های بیگ هیت فراتر خواهیم رفت و با هنرمندان کره ای و خارجی بیشتری همکاری خواهیم کرد . به عنوان اولین مثال گروه سونتین از کمپانی پلدیس در حال پیوستن به ویورس هستند .”
.
مدیرعامل بنگ شی هیوک از برنامه های مختلف بیگ هیت برای گسترش تجارت پرده برداشت . اول او از ساخت یک سریال با تم بیتیاس ، لیریکسهای گرافیکی و یک کاراکتر جدید خبر داد . همچنین آشکار کرد یک برنامه یادگیری زبان کره ای به نام Learn Korean With BTS که شامل محتوای بیتیاس است در ماه مارچ رونمایی خواهد شد . کمپانی بازی موسیقیایی Superb که سال پیش توسط بیگ هیت خریداری شد بازیای ساخته است که در آن از کاراکترهای بیتیاس استفاده شده است.
.
جزئیات مختصری درباره برنامه اولین تور جهانی تیاکستی و دبیو گروه های جدید نیز اعلام شد.
پ.ن: عرررررر آموزش زبان کره ای...کنسرت...همکاری عر تو عرررر
- ۴۳۳