کی پاپ نیوز تقدیم میکند

فن سایت خبری کیپاپ

فکت از نامجون در گرمی اواردز

  • ۱۱:۳۸

عکس و تصویر 😂 😂 😂 😂 #RM

  • ۱۸۳۴
Vista 💗💗

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

منم از این  کارا کردم ولی آخرش کتک خوردم
Vista 💗💗

بگردم...این دفعه اومدن بزنت ی ندا بده میام همشونو چک کش میکنمممممممممممممم

مرسی  ویستاکی جونممممممممم
teah teah

ددیمونھ خووووووو

 

خخخخخ به نکته ضریفی اشاره کردی 
jiminn Hope

اوننن روییییی خبیثثثث نامجون برخواسته بودههه اون لحظظظهههههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

فدا روی خبیثشششششششششششششش برم منننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
jiminn Hope

میگمممم ددییییی فقططط نامجون گواهیی نامه ماشین ندارعهع بچههه😂😂جیمینم گواهی نامه شوو گرفته بقیمم که داشتننننن

واقعا؟ بچم فکر کنم میخواد با من بگیره ...خخخخخخ
آخه اونی وقتشو نداره تحلیل کتاب خوندن آهنگ سازی لریک نویسی سرو کله زدن با منیجرا جلسه با بنگ شی هیوک
خوندن نامه های آرمیا سرو کله زدن با دیس پیج....و کلی کار دیگه کی وقت کنه برا گواهینامه:/
clytie min
نامجون گواهینامه بگیره کل سئول توی تصادف به رحمت الهی میرن:'...
آفرینننننننننننننننن! به نکته ظریفی اشاره کردی فکر کنم برا همین نمیزارن بگیره نه این که خودش نخواد نمیزارن!
clytie min
فدای خودش و خرابکاریای کیوتش!سوار ماشین اتوماتم بشه منفجرش میکنه آخه یه آدم و اینهمه استعداد؟...
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ وای عاشقممممممممممممممممممممممممممممم مننننن
این همه استعدا رو خدا چطور جا داده نمیدانم
clytie min
*-*دوس دارم تغییر بایس بدم ولی هیچ شباهتی بهش ندارم:'
اهم ...
jiminn Hope

پروفتتتتتتتتتتتتت بسیییی ارمیییییی کشششششههههههههههههههههههههههههههههههههه

ناموسا اونییییییی؟ ممنونم 
jiminn Hope

ارهههههه چییینجااااااا میگممممم لنتییی ارمی کششش شده 

لیدرر کشنده تر از نامجون نیسسسس اصصننننننننننننن

میگی لیدر صد تا نامجون از دهن آدم میریزه
اینجا به ددی بودنش ایمان آوردم :/
jiminn Hope

ارههههههههههههه لیدرمون ی دونهه باشههههههه 

اصنن تنها کسی که همیشه تو فیکام نقشش ددی بوده این نامجونه😂😂 

بقیه امکان داشت طرف دوم باشن ولی نامجون نههه همیشه طرف اول بوده

همیشه ددی بوده لعنتییییییییییییییییییییی
نامجون همواره تاپ بوده ....چرا انقدر اخلاقش آرمی کشه؟؟
ماماننننننننننننننننننننن
Mote te

ابرفضضض

یا حضرت نامجون

میدونید از وقتی اومدم تو این سایت خعلی خعلی خرذوقم چون ارمی منحرف مث خودم ندیدم اصن ارمی دورو برم نی ب خاطر همین خوشحالم یسری دیوونه مثل خودم میبینم😂😂

خخخخخخخخخخخخخخخخ
بهم میگن ددی...انحرافاتو قربونننن
دیوونه چو دیوونه بیند خوشش اید خوش اومدی جیگررر
⭐ROUBIKER⭐KPOPER⭐

😂مگ آرمی هم داریم که دیوونه (بایساش )نباشه ....

نچچچچچچچچچ بر منکرش تف و لهنت خخخ
Mote te

اون ک بر منکرش لعنت 

ولی من ارمی ندیدم تاحالا فقط تو فضای مجازی باهاشون حرف میزنم 

با این که۴ تا خواهر و برادر دارم هیچ کدومشون از این نعمت الهی ارمی بودن برخوردار نیستن ://

اوه شعتتت چه پر جمعیت منم دوتا خواهر و یه برادر دارم و خوشبختانه هر سه تاشون ارمین مامانم هم ارمیه بایسش تهیونگه و از نامجون بدش میاد
Mote te

کوماوو ددی 😊

اووو چه خانواده باهالی 😃 فرزند خونده قبول نمیکنن؟

خانواده من ضد بی تی اسن کلا :// فقط من بینشون ارمیم 😅

khaheshhh mote te
babam divoone bachassssss ghabule  ghabuleee
okhey bemiram
⭐ROUBIKER⭐KPOPER⭐

خانواده رو نگو که دلم خونه...

😢

عکس از تهیونگی داشتم مامانم دید ....

بماند چه کار ها که نکرد😂

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
begoo begoo taghateshi daram
Mote te

پس ددی به بابا بگو من چمدونمو بستم دارم میام فقط بگو کجا؟؟

미수

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ😂

نامجون خبیث میشود😈خوشبحالتون من و مامانم سره کوک دعوا داریم مامانم همش به بابام میگه ببین یاد بگیر چقد خوشتیپه 😞

من اون لحظه تو ذهنم:نههههههه کوک ماله خودمه 😒

نامجون عشقه اصن فداش بشم
خخخخخخخ عجب مامان لارجی!
Jisoo💜Jimin

واااااااااای 🤣🤣🤣

بمییییییییرممممممم براااااااششششش 

منم خیلی ازین کارا کردم ، ولی آخرش اتفاقات ناگواری برام پیش اومد🤣🤣🤣

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan