کی پاپ نیوز تقدیم میکند

فن سایت خبری کیپاپ

لاین 95 جذاب

  • ۱۷:۵۱

عکس و تصویر خدااااااااااااااااا لعنتت کنه فندوم😂😂😂😂🔫🔫

عکس و تصویر چه بانوی زیبایی😂🔫😍😍😍😍

 

پ.ن: لز شدم:|

تامام تامام

  • ۲۰۰۴
parisa 👑.

😑

BLINK 💗ARMY

وای چه خوجلن 😻😻

ولی همونجوریشون کیوت تره ناناص تره 💗💗💗

❣️Fati Cute nini❣️

جررررررررررررر

 

جذاباااااا

Mhs
شت از منم خوشگلتر شدن:/
من ک خودم دخترم ایقد خوشگل نیستم:/
نمیتونم تصور کنم ک بخوان دختر باشن همون پسر بودنشون بهتره:/
ترجیحا اوپا بهتره تا اونی:/
Jisoo💜Jimin

جیمین ضایعست ولی ته خوشگل شده پاپا 😂

کوک
خودت ضایعی اتفاقا ته ضایع شده
K-POP

هووووووی دهنت ببند ضایع تویی و هفت جدت روانی رفیق من هر چی باشی از اعضای بی تی اس خوشگل تره دفع آخرت باشه با رفیق الهه من اینجوری حرف میزنیا دلش خواست بگه ضایع 

Rose

کوک چیزی نمیدونی حرف نزن ایشون خودشون ارمی هستن، همیشه معنی ضایع معنی بدی نداره بعضی موقع ها ضایع یعنی اشکار😐

Jiminshi

خودت زشتی جیمین از تو خوشگل تره

آروین

95 لاین ینی چی؟ 

🖕🔪Fuck Yourself🖤

آروین

یعنی خط ۹۵ 

احتمالا منظورش ترتیب زیبای تو این خطه

فائزه

حتما رمان ددی فاکر لعنتیو بخونید عالیه

هیچکس

بچه ها چتونه به خودتون میگین آرمی (((بعضیا))) چرا به سر هم میپرین اتفاقا ته ضایع شده یعنی چی؟ بی تی اس از ۷ نفر تشکیل شده اوکی؟ نمیتونین درکش کنین جم کنین از فندوم برین بیرون.

راس نیگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan