کی پاپ نیوز تقدیم میکند

فن سایت خبری کیپاپ

ظرفیت اعضا در مصرف الکل از کم به زیاد

  • ۱۳:۱۷

عکس و تصویر OMG!! ببینین چی براتون یافتیدم: ظرفیت شراب پسرا:( از کم به زیاد) 1.جی هوپ 2.وی ...

1.جی هوپ
2.وی
3.جونگ کوک
4.آر ام
5.جیمین
6.جین
7.شوگا

 پ.ن: شوگا رو همشونو سفید کرد

آیریش بمممممم

 

 

  • ۸۵۸۵
a real army

:-/////////////////////////////////////////////

فایتیتنگ مین یونگی اعظم .__________.

اوففف لعنتییی رو همرو کم کردهههه
a real army

نترکه یه وقت.....

بچم جی هوپ ککککککککککککککککککککککککککککککککک

یعنی تفاوت سوپ تو حلقمممممممممممممممممممممممممممم

خخخخخخخخ دقیقاااا
من خیلی سرش عر زدم خخخ
bts lover

شوگا عشقه:)

خیلی دمش گرمممممممممممم
فاطمه سادات موسوی

بچم هوپی پس یعنی وقتی مست می کنه بقیه چی میکشن؟

 

بد بختی :|
Aida

عجب بایس با ظرفیتی دارم ._. واقعا رو سفید کرد همه رو ...به قیافشم میخوره که ظرفیتش بالاست

بجاش دلم واسه جیهوپ سوخت...یه بار اعضا گفتن جیهوپ حتی با سوجو میوه ای هم مست میشه .__.

ماشالله عجب ظرفیتی:|
خخخخخخ دقیقاااااا خیلی کیوته این هوپی....بچم بی جنبه اس توی این مورد خخخخ
البته اعضا هم معلومه درد میکشن:|
helen

فکر نمیکردم بایسم انقد بخوره

حالا که دیدی خیلی میخوره خخخخخ
전 미수

اوففف فدا ظرفیته جناب اگوست دی😎

خدا زیادش کنه
Kim tae tae💜💜

صد عافرین بر وی👏

یس یس
رامیلا

وایییی خدایا وی وقتی مسته چه میکنه چه برسه به جی هوپ

دقیقا:|
نازی

اه باز نمیشه رسیدگی کنید از کنجکاوی مردم

 

♡bts♡

من که کلا توسم نمیاد مست کنن ولی وقتی کوک مست میکنه باحال میشه(بقیشونو ندیدم موقع ایی که مست باشن)

هلما

پشمام ریخت 

جین زیاد مشروب میخوره من جیمین و کوک و جین لاورم اصلا باورم نمیشه 

RM

درود

 

RM2

درود

ولی برا من عجیبه جین زیاد بخوره زیاد به قیافه نازش نمیاد 

 

 

خرید و فروش پیج اینستاگرام
I am sure this piece of writing has touched all the internet
people, its really really pleasant paragraph on building up new website.
مرگ بر بی تی اس

برای همین همیشه اوردوز میکنن 

خاک تو سرا 

نجسا 

Kai💜Jisoo💜Jimin

محسن خفه شو کثافت اونم وقتی هیچی نمیدونی 😑😒

بی تی اس خودش میگه شراب نخورین واسه ی کبد ضرر داره -_-

بعد تو این وسط چی میگی آخه😂😐😒

حرف اضافی😂😑

 

 

Kai💜Jisoo💜Jimin

نجسم خودتی پس خفه شو 

 

 

مرگ بر بی تی اس

من دروغ میگم! 

این سایت پس چی ؟

چرا نمیخواین قبول کنید 

خودتونو گول میزنید 

پسرای ضد گلوله شما مشروب خورن 

واقعا که 

شما خودتون خوب میدونید که مشروب میخورن اما نمیخواین قبول کنید 

پسرای ضد گلوله 😂😂

 

Black pink 🌹Jennie 🌹

تو باز زر زدی 

بچه ها ب چرتاش اهمیت ندید 

حرف تو کتش نمیره 

اگه بخواین با این مودبانه حرف بزنید باید بهش بگید خر 

بعدشم محسن آقا این هیت ها دیگه خز شده برو بروز شو لطفا 

👊👊👊👊👊👊👊تو سرت 

 

Kai💜Jisoo💜Jimin

اوه اقا محسن چ سخنان 💩گوهر💩 باری زدی!!!!!

ععععععککککک😛😂

خنگ خدا مگه من گفتم بی تی اس شراب خوار نیس؟😂

آی خره گوش بده ببین چی میگم اصن بی تی اس تمام وعده های روزو شبشو شراب میخوره😂

خوبه😂؟

ب قول فرزانه برو بروز شو 

این گوه خوریا واسه 3 سال پیشه 😂

#گوه_بروز_بخورید😂

 

 

مرگ بر بی تی اس

در جواب به فرزانه : شب تر میام حسابتو میریزم 

در جواب به کای جیسو جیمین:اره منظورت پس چیه گفتی اونا گفتن مشروب برا کبد ضرر داره 😏

رطب خورده منع رطب کرده است 😂😂

پسران ضد گلولههههههه 😂😂😂

مرگ بر بی تی اس

اشتباه تایپی 

میریزم: میرسم 

Black pink 🌹Jennie 🌹

تو غلط زیادی میکنی 

Kai💜Jisoo💜Jimin

1_ تو گوه میخوری غلط میکنی میخوای آجی منو اذیت بکنی👊😒

2_ من نگفتم مشروب نمیخورن اصلا حرفی راجب خوردن یا نخوردنشون نزدم گفتم اونا گفتن مشروب برای کبد ضرر داره 

میخوای بفهم گوه نفهم👊😐

 

👊👊پسران ضد گلولههههههه👊👊

 

Kai💜Jisoo💜Jimin

فرزانه تو دفاع شخصی رفتی ؟

منظورم اینه بلدی دفاع کنی ؟

ببین اینا پسرن 

پسرا حتی اگه ریزه هم باشن بازم زورشون خیلی زیاده 

تو تا میتونی روش اشیوارای و ماواشی و زنکوتسو کوکوتسو داکوتسو و اُفت بزن😏

 

Black pink 🌹Jennie 🌹

آره رفتم کاراته تا کمربند آبی تکواندو تا قرمز 

اگه رو این  خش بیفته عمم هعیییییی روزگار 

دارن در میزنن حتما این محسن بی شعوره 

مرگ بر بی تی اس

قبل از اینکه آجی فیک تو بشه دختر دایی من شده 😊😊

من بهت توهین نمی کنم 

و 

مثل خودت نیستم 

من به پسرای ضد گلوله 😂😂هم توهین نمی کنم فقط حقیقت رو میگم 

تا الانم حسابی حساب فرزانه رو رسیدم 

فک نکنم حالا حالا ها بتونه بیاد اینجا 

چون 

تو شوکه بچم 

شانس نمرد 

بی خواهر شی 😂😂

هر چند تو پسرای ضد گلوله رو داری 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Rose

در حواب به محسن :اول و از همه مهم تر خیلی غلط میکنی که میخوای فرزانه رو اذیت کنی دوم بی تی اس ضد گلوله هستن تو خیلی نابینایی سوم زر ممنوع👊😡

 

Rose

نجس خودتی ، ادم بشو نیستی؟مگه نه؟به هرحال ادم بشو که نیستی حق داری حرف نمیفهمی😒👊

Rose

اشتباه تایپی خودم:حواب نه جواب

Kai💜Jisoo💜Jimin

سلام آقا محسن......

من اومدم ب عنوان ی خواهر ی دوست یا ی آشنا بهتون ی چیزی بگم......

خواهش میکنم اینو ی نصیحت نبینید.......

موضوع رو از علاقمندی های منو شما جدا کنیم......

یعنی فک کنید من آرمی و بلینک نیستم و شما هم همینطور.......

شما میگین فرزانه دختردایی تونه.....

ولی اذیتش میکنید.......

شما ادعای دوست داشتن....... ادعای فامیلی و..... میکنید........

شما فرزانه رو دوست دارین(ب عنوان دختردایی یا ی خواهر).....؟

اگه جوابتون بله س میتونم بپرسم چرا عذابش میدین....؟

ادم از دست خونوادش در عذابه؟؟؟؟

آدم کسی رو ک هم خونشه! ناموسشه! رو جلوی دوستاش ضایع میکنه....؟

اذیتش میکنه.....؟

عذابش میده......؟

میتونم بپرسم شما ی بار ب این فک کردین ک فرزانه دلش خونه.....؟

از دست شماها.....؟

فک کنم شما جواب این سوالام رو توو یک کلمه بگید :" اونم این کارو میکنه یا اون بی تربیته یا بی ادبه"

ولی من ی جواب قانع کننده میخوام.....

من فک میکردم شما حواستون ب فرزانه هس......

ولی الان ک میبینم ......

میفهمم من فقط کمتر مورد توجه قرار میگیرم......

ولی تنها نیستم.......

خونوادم منو توی بهترین شکل بل تمام علاقمندی هام پذیرفتن و منو دوست دارن اونم ب معنای واقعی.....

فرزانه تنهاست.....

اون در عذابه .......

از دست شماهااااااا.......

کسایی ک ممکنه هزاااران بااااار ادعای دوست داشتنو بهش بکنین و ادعای مهربونیییییی.....!!!!!!

ولی دوستش ندارینننننن......

میخواستم ی چیزیو بهتون بگم......

فرزانه هم ازتون متنفرهههههه......

از تو از مامانت و.......

چرا اینقدر اذیتش میکنیییینننن......

اون دخترههههه ......

لطیفههههههه........

کی میخواین اینو بفمین ( من الان اقا محسنو نمیگم همه ی اونایی رو میگم ک دختر واسشون ی موجود چرتوپرت یا ی ادم عادیه) 

ما دختراااااا.......

اگه نباشیممممم......😭

شما کی میخواین بفهمین....

اونایی ک مدام توی جامعه درحال عذاب کشیدنن دخترااااااننننن......

اونایی ک توو زندگی درد میکشن دختراااانننن.....

دخترای لطیفی ک دلشونو دست هرکسی میسپرننننننن......

و در آخر بهشون میگن هرزههههه.....!

و این جمله ی اخرمه : 

ما دخترا توو زندگیمون میخوایم ب یکی تکیه کنیم ......

اون میتونه هرکی باشه......

ی پسرعمو...... پسردایی...... پسرخاله......پسرعمه یا......

پس مظلوم بی تکیه گاه گیر نیارین......

عروسک خیمه شب بازی گیر نیارین.....

برای اذیت کردن......💔

 

همین........

 

 

 

Kai💜Jisoo💜Jimin

..

میدونم ممکنه این حرفا اصلا روت هیچ تاثیری نداشته باشه ولی من وظیفمو انجام میدم ب عنوان یک فن .......

شما ضد گلوله بودن گروه بنگتن بوییز با اسم بیشتر شناخته شده ی بی تی اس رو به مسخره میگیرین .....

و خودتون میگین ک دارید حقیقتو میگید......

منم حقیقتو صقایم نمیکنم و الان میخوام حقیقتو بگم.....

اینا همش حقیقته👇: 

کمپانی بیگ هیت یک کمپانی کاملا ورشکسته بود و حتی کسی هم داخل کره اسمشو نمیدونست

اما با اومدن بی تی اس الان اسم اون کمپانی رو حتی بچهای کوچیک کره هم میدونن

اون کمپانی انقدر فقیر و ورشکسته بود ک حتی برای اولین کنسرت بی تی اس بلیط ها مجانی بودن ( اینو از ی جایی خوندم) 

ولی شما میگین بی تی اس با پول ب اینجا رسیده با اینکه ......

اون پسرایی ک کسایی مثل شما ضد گلوله بودنشونو مسخره میکنین با تلاش خودشون ب اینجا رسیدن.....

برای مثال شوگایی ک بخاطر بی توجهی خونوادش از خونه فرار کرد و شب ها رو تووی پارک ب سر میبردو روزها رو کار میکرد و بعضی وقتها حتی غذا هم نمیخورد .....

الان کسیه ک هزار نفر ازش الگو میگیرن.......

مثال سوکجین ک از چهره ی خودش نا امید شده بود ......

اما الان وورد واید هندسامه .......😊

خیلی ها ازش الگوی اعتماد ب نفس میگیرن.....

 

یا جیهوپ کسی ک هزاران بار هیت خورد بخاطر چی ؟ چهرش ! هزاران بار آرمی نماها دلشو شکوندن......

ولی اون با شیش تا برادرش ادامه داد.....

ک الان همه ، خیلیا ازش الگوی امید رو گرفتن.......

ما آرمی ها و بی تی اس  یک خونواده ایم

ی خونواده ک از هم الگو میگیریم و کسی هم نمیتونه عشق بین مارو از هم جدا کنه + ما هیچوقت ب هیچکس زور نکردیم ک طرفدار گروهمون باشه .....

و ب شما هم زور نمیکنم .....

چون هرکسی عقیده ای داره.....

بماند درست یا غلطش.....

 من از هر گروهی متنفر باشم دلیل بر این نمیشه ک بهش مدام هیت بدم.......

اصن از هیت دادن بگذریم چرا باید نتمو هدر بدم برای هیت دادن.....؟

چرا باید خودمو خسته کنم برای تایپ کردن....؟

هان .....؟

اون پسرا برای من ضدگلوله ان 

برای آرمی هاشون ضدگلوله ان 

اما برای شما نه ......

چون شما هیتری و هیتر ها هیچوقت دست از هیت دادن برنمیدارن.....

و با این آدما نمیشه کاری کرد....

ب قول هیتر معرکمون:

"ما گوشمون ب بعضی هیتا میخاره👂😂

از بس چرتوپرت و بی منطقن......"

الان خیلیا تووی توییتر 

تووی اینستا و......

دارن ب پسران ضدگلوله هیت میدن.....

ولی اصلا مهم نیس .....

اون آدما هرچقدر هم زیاد باشن.....

اصلا اگه ی ارتشم باشن......

ب پای ارتش پسران ضدگلوله نمیرسن......

بعضی از آرمی ها فک میکنن کل آرمی های جهان باهم میشیم ی ارتش ولی نه ......

معنی جمله ی ارمی ارتشه و این ب این معناست.....

هریک آرمی = یک ارتش 

دونه ب دونه ی ما آرمی ها یک ارتیشیم پس یعنی 

میلیارد ها ارتش پشت پسران ضدگلوله.....😊

شما هرچقدر هیت بدین اگه ما عصبانی هم بشیم برامون سوژه ی خنده اس 

چون شما هیترا انقدر بی کارین ک میشینین توو سایتا و پیجا ب گروه ها هیت میدین.....

+ با هیت دادن شما هیچ چی از بی تی اس کم نمیشه

پس بهتره کارو همینجا تموم کنیم....

میدونم این حرفایی ک براتون زدم اصلا روتون تاثیر نداره ولی من وظیفمو انجام دادم......

و من مودبانه رفتار کردم و همینطور انتظار دارم شما هم با من مودبانه رفتار کنین......

 

 

suga

هقققققققق اره خود شوگا هم گفته یاع یاع یاع باباح

mandana

درج به م ب بتس:کثافت عوضی بیشعور نفهم گوه زیادی نخور 

کسی به پسرای ضد گلوله توهین کنه دهنشو جر میدم

حواستو بجم..نمیدونم فرزانه کیه ولی ازش دفاع میکنم

ضاهراً دخترداییته.....بی غیرت اضافه زر زن گمشو از سایت بیرون

ضایع بیشعور کثافت

منم با یکی تو این سایت فامیلم ولی نمیگم کی

اخه بیشعور....ه خور کی این سایتو بهت داد؟؟؟

هری بیرون بینم

Rose

در جواب به ماندانا :یا ابولفظل 😳، ترکوندی😂😳

mandana

پس چی 

فک کرده شهر هرته

اگه ارزه داره بیاد جلو

بچه پرروی.....

اه 

من از بچگیم کنگ فو بلدم بیاد جلو نشونش میدم(تعداد زیادی استیکر مشت و لگد)

فقط چون استیکر ندارم متاسفانه با تایپ استیرامو نشون خواهم داد(خنده)

Black pink 🌹Jennie 🌹

در ج ب الهه: قربونت ولی این ک زبون آدما رو نمیفهمه 😐

در ج ب ماندانا: ایول دختر 👌👌👌

mandana

اره عزیزم

تا منو دارین غمی چیزی ندایید

چون من حییلی لوشم 

بیس از حد لوشم

هه هه هه

وااااای خیلی خوشحالم که این  شایتو بیای هیف ژدن داییم

Black pink 🌹Jennie 🌹

در ج به ماندا جون: منم خیلی لوسم مخصوصا واسه بابام 😂😂

Rose

در جواب به فرزانه:😂😂😂😂من خیلی پرروعم 😂😂مامانم بهم میگه من خیلی پرروعم ( البته چه عرض کنم برادر ماهم با این رفتارش ( همش منو سیخ میده و پرروعه😂😐ولی شوخه دیگه😂)منو پررو کرده 😂

Black pink 🌹Jennie 🌹

در جواب به رزی: منم همینطور خیلی پروعم اما نشون نمیدم پروییم فقط با خانوادمو دوستام اما مادر بزرگ (مادریم) میگه تو خیلی مظلومه چون جلوشون بی زبونم اما واس مامان و بابام خط و نشون میکشم 😂😂

تو جاهایی ک تحت فشارمم زبونم دست خودم نی ی چیز میگم 😂😂

 

مرگ بر بی تی اس

در جواب به کای جیسو جیمین: اول فرزانه شروع کرده برید  از خودش بپرسید★★

در جواب ب ماندانا: شما کی باشی ؟؟؟

واس من خط و نشون نکشااا

الان بیا حرم بده ببینم چجور میتونی بیه بیه  

مرگ بر بی تی اس

حرم: *جرم 

Black pink 🌹Jennie 🌹

در ج به محسن: من اول شروع کردم یا ت عکسای منو پاره کردی و داداشم رو زدی ؟

شرم کن عوضی چیکار ماندانا داری فک کردی چون پسری زورت زیاده ؟

کور خوندی 

پسرا ضعیف ترین اون دختران که باعث قوی بودن پسرا میشن اینو یکم بفهم نفهم 

mandana

چه غلطی میخوای بکنی؟

خوب میکنم میکشم

تو کی باشی که به فرزانه توهین کنی؟؟

گمشو بابا

سوسول

mandana

البته زیادم ارزه مرزه ندارماا

به بزرگی خودت ببخش

ولی این چه طرز رفتار با یه دختره اخه؟

ما دخترا بیچاره ها ظریفیم زود رنجیم

ولی من محکم محکمم(استیکر بازو)

به هر حال من تمامی اعضارو تک به تک میشناسم

تارا یا سوهین،گیلدا،فرزانه و الهه جان رو

چون دوروزه دارم تو سایت میگردم تا بشناسمتون بعد بیام سایت

دج ب گیلدا:اره گیلدا جون من دعوایی ام

Black pink 🌹Jennie 🌹

زد نزن فرزانه زر زن 

Black pink 🌹Jennie 🌹

محسن اگه بیاد اینو میگه 👆👆

mandana

(شکلک خنده)

شاید یه چبز دیگ گف

Black pink 🌹Jennie 🌹

نه من اینو بزرگ کردم 

Kai💜Jisoo💜Jimin

هعی محسن خان جوابمو درس ندادی 

قانع شدی بی تی اس ضدگلوله اس ؟

مرگ بر بی تی اس

زر اضافی موقوف فرزانه خانم 

در جواب به کای جیمین جیسو: اعضای بی تی اس شاید شاید قطعی نمیگم 

شاید ضد پنبه باشن 

اما ضد گلوله نه 

پسرای ضد گلوله 

چ از خود راضی 😂😂

Black pink 🌹Jennie 🌹

زرزن خودتی و هفت جد و آبادت پسر پرو فک نمن بهت فحش نمیدم فحش بلد نیستماا 

خودتم خوب میدونی من اگه بزنه به سرم روانی شم رگبارت میکنم 

اینم

حرف آخرمه 

به ارواح جدم که نیستی در حدم بکش کنار باد بیاد که اگه نکشی کنار خودم میام جوری میکشمت کنار که نفهمی چجوری رفتی کنار 

بی شعور 

مرگ بر بی تی اس

بیا بکش کنار ببینم 

Black pink 🌹Jennie 🌹

الان حسشو ندارم 

ولی سه شنبه تو دادگاه چرا 

Rose

محسن خان خوب بلدی میندازی گردن یکی دیگه مسخره بازی بسه ما مسخرت نیستیم که بتونی راحت گولمون بزنی 😏

Rose

چیه تعجب کردی که بی تی اس ضد گلوله ان باور نمیکنی اره خب حقم داری بهشون نمیخوره ولی هستن😏

Black pink 🌹Jennie 🌹

والا 

ابوالفضل

محسن تو فن بلک پینکی؟

حرفات جالبه 

چون بی دلیل ب اونا میگی ضد گلوله نیستن 

من ی چیز میخوام 

یک دلیل 

فقط یک دلیل برای من بیار ک من بفهمم تو چرا بهشون میگی ضدگلوله نیستن

من ی عالمه دلیل برای ضدگلوله بودنشون دارم ک توو کامنت بعدیم بهت میگم

Kai💜Jisoo💜Jimin

من هرچی دلیل بیارم تو میگی ضدگلوله نیستنو........

دلیل ضدگلوله بودن

استقامت _ عشق_ یکرنگی _ مهربونی_امید _پرنشاطی _ سخت کوشیه

البته خیلی چیزای دیگه هم هس ولی دیگ اعصاب ندارم دو ساعت بنویسم

من خودم بلک پینک رو بیشتر از بی تی اس دوست دارم

گروه خوبیه با دخترای پراستعداد 💪

ولی بی تی اس .....

با تلاشش ب اینجا رسید.....

تو میگی با پوووووولللللل

شوگایی ک شبا توو پارک میخوابید شوگایی ک بعضی روزا غذا نمیخورد پول داد تا ب اینجا رسید؟؟؟😐

یا تهیونگی ک از خونواده ی فقیر بود با پول رسید؟😐

یا جیمین پول داد لاغر شد ب اینجا رسید😐؟ 

یا جیهوپ پول داد رقصش خوب شد؟😐

ببینم نکنه جونگ کوک پول داده صداش خوشگل شده😑؟

جین پول داد ورلد واید هندسام شد😑؟

اوه حتما نامجون پول داده لیدر شده درسته 😑؟

توو ماما 2018 پول دادن جایزه رو بردن 😑؟

تو چی پول دادن ؟؟؟؟؟

هان؟😑

ای خدا خسته میشم اینارو برای کسایی توضیح میدم ک بازم ادامه میدن ب کاراشون😑😑

ابوالفضل

تازه اگه بیگ هیت پول داشت، اونموقع که پسرا کاراموز بودن اینقد سختی نمیکشیدن. تمام موفقیت های پسرا از خودشونه نه بیگ هیت

تو یه هیتر نیازی نیست به پول و اینجور چیزا کار داشته باشی

 

منتظر دلایل بعدی ضدگلوله نبودن پسرا هستم ببینم چی میگی 

اگه دلیلت منطقی نبود ینی کم اوردی

Kai💜Jisoo💜Jimin

د ج ب ابوالفضل : اگه ی ذره هم تو ارمی بودنم شک داشتم با حرفات فهمیدم ارزشم چقدره😊

میگم پسرعمو.....

بعضیا لیاقتشون چیه واقعا......😔

Kai💜Jisoo💜Jimin

بچها ببخشید الان رفتم کامنتی ک درمورد ضدگلوله بودن پسرا نوشتمو خوندم دیدم بجای لیدر معرکه نوشتم هیتر معرکه 😂

ببخشید 

گوگولی

ببخشید م ب بتس ولی ی جوری میگه اونا فوق فوقش ضد پنبه ان ک انگار خودت کی هستی 

ضد گوهم نیستی تو😏

تو هیتری نمیشه حرف هیترا رو برگردوند😏

هیتر هیتر😝

هیتر هیتر خره خره خره خره خره خره خره خره 😝😝😝

گوهه گوهه گوهه😝😝😝

بعد مث اینکه تو.......... هستی ؟😝

نه 😏😑؟

Rose

اگه کمپانی بیگ هیت قبلا ورشکسته نبود و پول داشت اعضا نمیرفتن از مردم درخواست کنن که مجانی به کنسرت بیان ، فیلمش هم دیدم و دارم و اگه میشد بفرستم عالی میشد اونا با تلاش خودشون به اینجا رسیدن 

 

Army forever

من واقعا از حرفای جیمین جیسو کای لذت بردم آفرین به تو وقتی این حرفاتو خوندم بیشتر به خودم افتخار کردم که یک آرمی هستم 

سوهین

سلام دوستان گلم  دیگه بیاد اینجا حرف بزنیم😊😊😊

Kai💜Jisoo💜Jimin

درجواب ب Army forever من ی آرمیم و وظیفم .دفاع از پسراس😇

این باعث افتخاره ک اینو میشنوم😇

چیه محسن خان😏

خبری ازت نیستا😏

کم اوردی؟😏

Rose

در جواب به الهه:شاید رفته دنبال فیلمه بگرده بعد بهانه بیاره که فیلمه رو پیدا نکرد یاع یاع😂😂😂😂

Kai💜Jisoo💜Jimin

در جواب ب رزی : کدوم فیلم دخترم؟😑

Rose

همون فیلم که گفتم تو اون فیلم نشون میده که بی تی اس اوایل کمپانیشون ورشکسته بود و از مردم میخواستن مجانی به کنسرت بیان ، که این محسن خان که میگه با پول رسیدن بالا بره ببینه-_-

مرگ بر بی تی اس

سام علیکم 

فرزانه دهنت همینجوری هم بسته نیس 

قیافه جی هوپ و ار ام 

یکی از اصلی ترین مشکلاته!!

خخخ 

خودتونو گول نزنید 

اونا با پول بالا رسیدن 

اینا همش چرته 

خودسازی 

مغرور بودنشونو مگه ندیدید ؟!

Black pink 🌹Jennie 🌹

مرگ درد کوفت مرض

قیافه جی هوپ  و  ار  ام هیچ مشکلی نداره 

بی تربیتتت

Rose

در جواب به محسن:درد ، حالا چسبیدی به قیافه؟برو باو ،مسخره😐🤷 

باور نکردی به درک ، مهم اینه ضد گلوله ان ✊

باور کنی یا نکنی ، هستن ، با حرفت هم نمیتونی کاری کنی چون چیزی که حقیقت داره، حقیقت داره ، حقیقت تبدیل به خیال نمیشه حالا باز بگو نیستن به ماچه که باور نکردی 

 

Kai💜Jisoo💜Jimin

بح بح 

محسن خان 

تشریف آوردن 

توهیناتت داره میره بالا 

ولی من بازم انرژی برای راحت پاسخ دادن دارم😉

 

ما راضی اونام راضی 

ببخشید شما؟🤨

 

Black pink 🌹Jennie 🌹

ن دهنم باز نشده اگه دهنم باز شه که مامانت قاتل میشه اسکل 

اگه بگم چکار ها ک کردی و نکردی  عمه میکشتت نفله ی خاک بر سر

قبلا بهم گفته بودی کلاغ 

قلاق تنی 

نکبت 

پویا روشنی

این محسن

به نظر من چیزی بهش نگید بهتره

اخه با این حرف ها نمی تونه گروه محبوب بی تی اس رو خراب کنه فقط اخلاق مزخرف خودش رو نشون میده

مرگ بر بی تی اس

من میدونم با حرفام بی تی اس هیچیش نمیشه ولی من حرف خودمو میگم 

پسرای ضد پنبه 😂😂😂😂😂😂😂😂

پویا روشنی

انگار یکم داری حسودی می کنی

پویا روشنی

تو ممکن از بی تی اس خوشت نیاد 

ولی دلیل نمیشه به اونا توهین کنی چون طرفدارای زیادی دارن

لطفا نظراتتو برای خودت بذار 

Rose

باش منم میگم هیترای خیال باف😂

ابوالفضل

ای خدایا

این پسره محسن چرا جواب درست حسابی نمیده آخه 😐؟

توهر چقدر میخوای هیت بده 

منو دخترعمو هم جوابتو میدیم 

اولا 

ب قول دخترعمو ما راضی اونا ام راضی 

ببخشید شما؟

دوما 

چهره ی هییییییچکدوم ما دست خودمون نیستو همه سازندشون خداس 

من خودم بینیم مشکل داره (این نظره خودمه) دخترعمو بینیش از نیمرخ خوب نیس (نظر خودشه) 

ما هیچکدوممون چهرمون دست خودمون نیست آقا محسن😊

بعدشم اونا خوشگلن و جذاب 

شما گیرایی چشماتون پایینه 😊

بعدشم ی جوری میگین بزرگترین مشکل چهرشونه انگار قراره باهاشون ازدواج کنی یا چیز دیگه😅

لازم نیس تو از اونا خوشت بیاد 

اون همسر آیندشه ک باید اونو بخواد😊

ک خیلی از دخترا اون دوتا(عارام و جیهوپ) رو میخوان ولی بهشون نمیرسن😊

پس بهتره برای هیت دادن از چیز بهتری استفاده کنی😉

تو هم بهتره خودتو گول نزنی 

چون تو نمیتونی طرفداری ازشون کم کنی 

و نمیتونی الکی ضدگلوله نبودنشونو ثابت کنی چون اونا ضدگلوله ان😊

 

خواستم جور دیگه رفتار کنم 

ولی مردونگیم این اجازه رو نداد ک فحش بدم 

چون من مث بعضیا بی غیرت نیستم😊

تعریف از خود نباشه ها

من اولین چیزی ک از پدرم و عموهام یاد گرفتم مردونگی و غیرت بود

 

 

 

 

Kai💜Jisoo💜Jimin

محسن جان 

کم کم داری کاری میکنی فحشی ک خیلی وقته میخوام بهت بگم 

از زبونم درآدا!

 

پسرعمو حرفات زیبا بود👌

بزارین بگه ضدپنبه 

فدای سر هفت جدوآباد بی تی اس😏

مهم اینه ما قبولشون داریم 

احتیاج ب بی عاطفه ها نیییییس😏

ببینم دلیلت فقط برای همینه ک اون دوتا چهره هاشون بده ؟😐

بازم دارم سوالمو میپرسم 

ما راضی 

اونا هم راضی 

ببخشید شماااااا؟؟؟؟؟؟

لطفا جواب بده 

+توفن بلک پینکی یا نه ؟

اینم جواب بده لطفا😐

#ARMY

تو میدونی بی تی اس اصلا چیه تو خر نمی دونی فقط جوونا ارمی نیستن ادم هایی هستن که 90  100   سالشونه و ارمی هستن هیچ ربطی نداره چند ساله باشی همه که یک ارمی هستی کافیه با این کار نفرت ارمی ها به تو زیاد تر میشه این شکلی همه رو از خودت دور میکنی  یه وقت دیدی تنها شدی هیچ کس دور و برت نیست تمام مردم ینی 70 درصد مردم   ارمی هستن توهم ارمی باش این شکلی بقیه با تو هستن مگه اونا چی کارت دارن  اونایه جای دیگن  تو یه جای دیگه تو هرچقدر به اونا حرف بزنی اونا کارشون رو ادامه میدن اونا حقوق شون  رو میگیرن اهنگ های خودشون رو میخونن استراحتشون رو میکنن به تو هم هیچی نمیرسه فقط یه هیتر بد بخت کی تو رو ادم حساب میکنه   تو چی هستی که داری نظر میدی تو اهنگ سازی کارگردانی  تهیه کننده ای چی هستی که داری نظر میدی کی تو محل سگ میکنه😏

Kai💜Jisoo💜Jimin

نرگس جان آرام دخترم😗

الان سکته میزنی میوفتی رو دستمونااااا😗

Rose

در جواب به ارمی:ابولفظللللللللل😶😶😶😶

مرگ بر بی تی اس

در جواب به پویا:ب چیشون حسودی کنم ؟

ب ضد پنبه بودنشون؟

به مقامی که با پول بهش رسیدن ؟

یاااا 

پولشون؟ که خودم و خانوادم به اندازه کافی پول داریم 

در ج به ابوالفضل: 😕😕

در ج به کای جیمین جیسو: ن من فن بلک پینک نیستم 

در ج ب آرمی : خخخخ 

اولا که منو محل میدن خیلی هم محل میدن 

دوما تو حق توهین ب منو نداری 

سوما شما آرمی ها چرا فک میکنین با فحش دادن ب ی هیتر ـه  حرفتون ثابت میشه 

شما خودتون رو بکشین اونا ضد پنبه هستن و باقی میمونن 

 

پویا روشنی

اصلااعضای بی تی اس با پول به مقام نرسیدن اونا خودشون قبل از اینکه به کمپانی برن گروه رو تشکیل بدن کار می کردن

در ضمن کمپانی اون موقع ورشکته بود و اعضا سختی های زیادی کشیدن 

واقعا متأسفم برات

Black pink 🌹Jennie 🌹

محسن آدم شو بشر 

نذار دهنم باز شه رگبارت کنماا 

اونوقت دیگه هیچکی فرزانه رو نمیشناسه 

بچه ها این دروغ میگه 

محسن آرمیه  تو اتاقش پر وسایل بی تی اس,اومده اینجا از من انتقام بگیره و دوستامو اذیت کنه 

اصلا سر ب سر این نذارین ی چیز بهتون میگه من شرمم میگیره 

کلا این بدون بی تی اس میمیره 

اما 

کلا 

خره 

و همیشه می ***ه 

پویا روشنی

عزیزم تو دوستشون نداری چرا میای بهشون توهین میکنی؟؟؟

نکنه مریضی؟؟؟؟؟؟؟

این سوال مغزم رو درگیر کرده 😕😕

Black pink 🌹Jennie 🌹

در جواب به داداش پویا:مریض که هست اونم روانی اصلا دانشمندا هم روش کار کنن خوب نمیشه 

Black pink 🌹Jennie 🌹

همیشه کرمش میگیره 

پویا روشنی

امیدوارم سلامتیت رو به دست بیاری

همه بگین امین

Black pink 🌹Jennie 🌹

آمین 🙇🙇

Kai💜Jisoo💜Jimin

محسن جان 

میتونم ازت بپرسم چرا وقتی باهات مهربونم فک میکنی کصخلم😐؟

 چرا از این علامت 😕 استفاده کردی 

منظورت چی بوده دقیقا ؟😐

تو یک عبر انسان شروری ک در لباس یک انسان کاملا مهربون قایم شدی!😊

من دارم کاملا دوستانه جوابتو میدم 

ولی اگه بیشتر از این ادامه بدی 

منو مجبور ب کاری میکنی ک .....

اصلا دلم نمیخواد ازش حرفی بزنم ....

منظور و حرفو مادی نکن لطفا! 

معنوی کن 

اونا انقدر مهربون و لطیف و با احساسن .......

انقدر خوب و عالین .....

ک همه میخوان بمیرن براشون.....

تو فک کن بی تی اس با پول معروفه.....

اینجوری فک کن.....

همه ی ما گه گاهی خیالاتی داریم ....

دس خودمون نیس ک .....

منم قبلا یکی بودم مث تو....

اواره مغرور خشن بی اعصاب پوکرو مسخره کن .....

+ افسرده ک خیییییلی بودم واقعا بودم

تمام موهام داشت سفید میشد از خستگیو بی اعصابی 

تا با بلک پینک اشنا شدم 

روزوشب سر توگوشی و درگیر جیسو و جنی و عکساشون

میتونم بگم درحد فاخ درگیر بودم.....

کار روزو شبم داشتن عکسای جیسو و جنی بودو هیت دادن ب بی تی اسی ک حتی اسم اعضاشم نمیشناختم و نمیدونستم چندنفرن و......

شبوروووووز هیت میدادم هرچی از تو دهنم درمیومد میگفتم تا اینکع 

ی روز ب موزیک ویدیودینامیت برخوردم ....

موزیک ویدیو رو تا اخرم ندیدم!

ی شب قبل خواب تو گوگل زدم بی تی اس 

همون بیوگرافیشونو زدم و نگاه کردم 

عکس هیچکدوم برام باز نشد فقط سعی کردم اسم یکیو حفظ کنم 

اون اسم جیمین بود

زدم تو گوگل ک با یک پسر .....

رویایی.....

ی شاهزاده.....

ی فرشته.....

یکی ک نمیدونم اسمشو چی بذارم

مواجه شدم....

صبح تو مدرسه دوستم اومدو بی تی اسو بهم معرفی کرد (یهویی ) منم اومدم خونه 

تا تونستم از اون هفتا عکسو فیلم گرفتم گوشیم داشت میترکید ولی مهم نبود😊

من از اون شب شیرین ب بعد.....

یک دختر با آرمی شدم....

یک دختر ک عاشق جیمین بود ....

(اونجور عشق ن ک بخوامشا منظور بایس بود😐)

ی دختر شده بودم با رویای رفان ب کره ی جنوبی و دیدن 11 تا فرشته از نزدیک😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇

برام مهم نبود بقیه میگفتن اکسو کینگ کیپاپه ولی از نظر من بی تی اس کینگ کیپاپ بودو سرور و سالار و بلک پینک هم ملکه ی کیپاپ 

با اکسو ک اشنا شدم فهمیدم ک باید ی کیپاپر باشم ن ارمی و بلینک 

برای همین اکسو شد کینگ کیپاپ

بی تی اس شاهزاده و بلک پینک هم پرنسس💖

اقا محسن 

ببخشید مث اینکه چشماتونو اذیت کردم ولی دست خودم نبود 😅

وقتی برم تو فاز گذشته برنمیگردم😅

ی چیز میخوام بهتون بگم : 

بیا باهم ب ارتشی بپیوندیم

 

ارتشی ک ستارگان ابدی نام دارد

 

بیا ب دنیایی ک هفت مرد در آن پادشاهی میکنند بپیوندیم

 

دنیایی پر از لایت استیک و مهربانی

 

دنیایی ک هفت فرشته درس محبت را در آن تدریس میکنند

 

افراد زیادی در این دنیا وجود دارند ک نام تک تکشان آرمیست

 

بیا با هم داد بزنیم

 

باهم پیش برویم

 

باهم بخندیم

 

باهم گریه کنیم

 

باهم دست بزنیم

 

باهم دنیا را بسازیم

 

باهم

 

من ، تو ، هفت پادشاه و ارتش بزرگشان💜

 

 

mandana

چرا نمیری؟

چرا شرم نمیکنی؟

چرا از سایت گورتو گم نمیکنی؟

چقد میخوای حرف بشنوی؟

ببین منی که با پسرا یه کلومم حرف نمیزنم تو به حرفم آوردی

ببین م+*٪٫،ح*٪٫،س*٪٫،ن*٪؛خیلی محترمانه اعلام میکنم

از سایت گمشو بیرون

ببین که محترمانه گفتم

وای به حالت غیر محترمانه بگم

من رو دوستام غیرتی ام

من الهه جون نیستم قانعت کنم

من یه حرفی میزنم کورت میکنم

اینجا الهه و من لازم بودیم که......،

امیدوارم وقتی این پیاممو خوندی از روی غیرتت و مردونگیت جواب ندی

از رو مردونگیت خجالت بکش و گمشو برو

خیلی ممنون😊

ابوالفضل

د ج ب دختر عمو: وااااااااااااااااااااو😍

چ شیرین 

من ک میام😍💖

ب قول اون فیلمه 

من یک آرمیم 

تو دنیای بزرگ بنگتن 

دنیای من پر لایت استیکه 

تو شاید بتونی ب من صدمه بزنی 

اما نمیتونی به پسرای بنگتن صدمه بزنی

چون من با مشت میکوبم دهنت یا اینکه میکشمت😍

 

ابوالفضل

د ج ب ماندانا : آی کیوت چنده خواهرم عالی بود 👌

پسرعمو چرا هر وقت من هستم تو هم هستی😐؟

 

ابوالفضل

اشتباه تایپی 

پسرعمو=دخترعمو

انقد با سپهر حرف زدم گوشیم پوکید😑

 

mandana

بله آقا ابوالفضل من خون رگم جوش نزنه

بزنه هرکی باهام در بیوفته نیوفتاده

پویا روشنی

در جواب به کای.جیسو.جیمین:واقعا زیبا بود 👏👏👏👌

ولی بعید می دونم این هیترا روشون کم بشه

mandana

با حرفی که الهه جون زدن حرف من دو کلام ارزش خوندن نداش

آفرین الهه

اگه پیشم بودی ممکن بود باهم یه چیزی درست کنیم که دانشمندا بشینن رو زمین نگامون کنن(شکلک خندیدن)

نه جدی میگویم والا

فکرمونو رو هم جمع کرده بودیم از دانشمند کوچک بیش نبودیم

اره راست میگه منم اول از بی تی اس حالم به هم میخورد 

راستش 

وقتی فهمیدم آرایش میکنن ازشون نفرت داشتم ولی گفتم

مهربونی

خوشحالی 

و محبت از درون انسان نه از روی انسان

دیدم...

خوندم...

شنیدم...

و در آخر

فهمیدم،

فهمیدم که بی تی اسی که دوستم عاشقشه بی تی اس ضاهر ساز نیست

همونطور که رزی گفت(مونا جان)بله بتس برای کنسرت اومدن...از مردم خواهش میکرد

تک تک...

به پا افتادن،

تمنا،

اره چیزی که حتی تو برای خودت نمیکردی ولی اونا با عرزه کردن

چیزی که از دعوا با دیگران و فحش دادن و شنیدن بدتره....

التماس کردن...از همینجا از دوستم اسرا و همکلاسیم،تشکر میکنم که منوبا دنیا شاهزادگان و پرنسان آشنا کرد

 

شاید یکی از بی تی اس بدش میاد

ولی صد برابر اون یک نفر هم دوستش دارن(بتس منظورمه)

پس منی که با پسرا حرفم نمیزنم

ولی میگم:م٪*+*٫ح٪*+*،س٪*+*ن

بیا به دنیای شاهزادگان و پرنسسان(ملکه بلک پینک)را در کنار شاهزادگانی که شاید روزی دیگه از گروهش اثری نمونه ببین و .........

 

 

 

خلاصه:

دنیای ۴ملکه در کنار ۷ پادشاه زیباتره

اینجوری فکر نمیکنی؟

هرجور خودت میخوای فکر کن

ولی ۷پادشاه و ۴ ملکه زیبا ترن

تمام

خیلی ممنون که ۴ ساعته دارین این پیام طولانی رو میخونین

با تشکر از توجه تک تک 

 

لی لا

تو خری که میگی اونا با پول معروف شدن خواهشن اون تویله دونی رو ببند 

واستا ببینم ننشون پولدار بوده باباشون پولدار بوده ؟ کی شون پولدار بوده که اونارو معروف کنه ؟ هان ؟ نکنه بابا تو بهشون پول داده نکبت 

بدشم قرار نیس تو ازشون بچه بزایی که میگی خوشگل نیستن ! تو خوشگلی بس ! حورررییی ! اخ اخ کلا دخترا همه تو رو میبینن برق از سرشون میفته حوری جون ! 

اخ اخ خوشگل ندیده ها بیان یه حوری اینجاس ! 

تو که اینو میگی بری جلو اینه یه نگاه به خودت بندازی بد نیس ! واسه ما خوشگل خوشگل میکنه ! انگار ننه بابای خودش خیلی خوشگلن ! 

بچه ها از کسی که خودش قیافش شبیه بقیه پول خیارشور میمونه توقع نداشته باشین چیزی از زیبایی بدونه 

 

و اینکه ضد گلوله بودن اونا همین طور ثابت شده 

دیگه نیازی به فهموندن نداره 

بزرگ تر از تو هم فهمیدن که اونا واقعا مهشرن دیگه تو که عددی نیستی 

البته خر چه داند قیمت نغل و نبات 

mandana

لی لا جون ولی انثافا لایک داری(شکلک خندیدن)

نه حرفات ارزش داش ولی کاش

کاش توهین نمیکردی و مث الهه و من میگفتی(شکلک قلب)

❤️💜Sehun & jin💙❤️

بچه ها بچه ها 

واستون خبر دارم 

اونم چه خبریییییی 

جنییییی یک ساله که با جی دراگون قرار میزاشته پ بعد از تمرینشون 

میرفته خونه دراگون 

این واقعیه و خبرش صحت داره چون خودش اعلام کرده 

و منم اینو تو استوری دوستم دیدم 

Black pink 🌹Jennie 🌹

سلام سلام 

در جواب ب همه: آفرین عالی بودین 😍👏👏

ولی لی لا جون اینو بگم ک من نمیخوام حق کسی ضایع بشه 

محسن و عمم و باباش اصلا کلا خانواده پدری من همشون خیلی خوشگلن 

ولی عقل و منطق ندارننننننن اینه که خ*ر*شون میکنه 

 

در ج ب سحر: جدی!!! 

لی لا

فرزانه جون اون نکبت فامیل توعه😨😱

اخ اخ ببخشید قصد توهین به عمه ات را نداشتم ببخشید😅😅

ولی اخه واقعا اعصابم را خورد کرده بود 

ببخشید

ولی بازم میگم تو نکبت که هیچی از بی تی اس نمیدونی غلط میکنی زر زر کنی‌

Black pink 🌹Jennie 🌹

آره متأسفانه فامیل منه 

😭😭😭😭😭😭😭

ولی من ی دنیا با اون فرق دارماا 

منو نچسبونی ب این 

این مرضش میگیره 

همیشه کرمش میگیره مثل معلم مااا 😂😂

Kai💜Jisoo💜Jimin

بچها فرزانه خواهر منه 

طرف ماس😇😂

فعلا شماره احسان علیخانیو نداریم پیدا کردیم میگیم مارو بهم برسونه😅😂

اهم 

ماندانا جان باید در اصل اینجوری گفت

بیا با هم ب دنیای کیپاپ بپیوندیم 

9 پادشاه 

7 شاهزاده 

4 پرنسس😉

البته حرف پسرعمو باحال بود👌💖

پسرعمو 

گوشیت داره نابود میشه هاااااا😂

 

mandana

صد هزار بار گفتم مانداناهمون گیلدا سابقست

از ماندانا خوشم میاد گذاشتم ماندانا

تو خونهکه کسی بهم نمیگه ماندانا 

خیلی خوبه اینجا بهم میگین ماندانا

Kai💜Jisoo💜Jimin

عزیزم 😍😍😍

منم میدونم.تو همون گیلدایی 

Black pink 🌹Jennie 🌹

در ج ب الهه: قربونت 😂😂😂

 

Kai💜Jisoo💜Jimin

د ج ب فرزانه:😂😂😝😝

ابوالفضل

د ج ب دخترعمو : سپهر بس نمیکنه ب خداااااااا😂😂😂

BT21

سلام آرمی ها

Kai💜Jisoo💜Jimin

علیک سلام خواهرم✋

BT21

مسخره😐

Kai💜Jisoo💜Jimin

اسم خودت اصغره😂😐

نیوشا

سلام 

حالا چرا میگی مسخره؟

Kai💜Jisoo💜Jimin

نیوشا جان این با منه 😑

دوستمه 😐

دخترعمومه ی جورایی😐

❤️💜Sehun & jin💙❤️

در جواب به فرزانع جون : آره واقعا 

اونم منیجرش اعلام کرده که جنی یک سال با جی دراگون قرار میزاشته 

و بعد کاراش میرفته خونه جی دراگون

راستی بچه ها من و دوستام تو واتساپ داریم نقش رول رو بازی میکنیم من 

جای سهونم و اونجا ۲۶ سال دارم  😍😍😍😍😍 وایی بچه ها خیلی هیجان و استرس دارم 

 

 

راستی روز پدر رو بهتون تبریک میگم 😍⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹⁦⁦🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Rose

در جواب به بی تی اس:سلام در جواب به الهه:اسم مامانشم کوثره😂🤦یاع یاع😂😂😂

Kai💜Jisoo💜Jimin

اسم مامان کی ؟😐

BT21

خب پچه ها این هیتر هارو چی کار دارین اخه اونا یه مشت احمق هستن شما ها فقط دارین خودتون رو خسته می کنین 😇😊😁

Rose

همون که بهش گفتی اسم خودت اصغره😂

Kai💜Jisoo💜Jimin

اها این دوستمه😁

Black pink 🌹Jennie 🌹

الهه بیا پسر مورد علاقه بلک پینک اونی 

Kai💜Jisoo💜Jimin

همونجام فرزندم😐

BT21

جررررررررر^_^

💜Reyhane💚Jhoop💜

نهرگهسسسسس////////::::::

هیترا رو لگد میکنم زیر پام

ببین یه کلام ، شما هیترا هیچی نیستین ، قصد توهین ندارم چون ارمی ها مثه هیترا بی ادب نیستن  ، بی تی اس با سختی خودشو به اینجا رسونده ، وقتی یه ادم به کسی که دوستش داری ضربه بزنه تو خوشت میاد ؟ بالاخره یه روزی جواب این کاراتو میبینی  ، ما ارمی ها متحد ایم و محکم و قوی ، مثل خود بی تی اس ، پس حرف الکی‌نزن و وقت ما ارمی های محترم رو با این چیز چرت و پرتا  پر نکن  ، ما دختر هستیم حرمت  پسرا رو نگه نمیداری حد اقل حرمت دخترا رو نگه دار  ، شما پسرا در مقابل دخترا هیچی نیستین ، پای علاقه ام وای می ایستم 

💜Reyhane💚Jhoop💜

افرین فرزندم افرین👏👏😐

هیترا رو لگد میکنم زیر پام

😂

مرینت دوپن چنگ

خاااااااااااااااک تو سرت کوکی این بود پاسخ این همه طرفداری از شوگا یاد بگیر ای خااااااااااک تو سرت

هق هق هق مردم از گریه

💜Reyhane💚Jhoop💜

وات د فاک بچ 

حالیت باشه ب کی حرف میزنیا 

تو اگه ارمی هستی باید بهت بگم سولو استن نباش و ب اندازه دهنت حرف بزن 

کوکی مگه چیکار کرده ک تو انقد بهش هیت میدی ؟😒

Ani

تو برو گوهتو بخور عنتر ب کوکی منم توهین نکن چهار تا میزنم تو حلقت م بری کره از جونگ کوک عذر خواهی کنی بوزینه 

خیلی خوب کاری هم میکنه کم مصرف میکنه الاغ 

هیترا رو لگد میکنم زیر پام

در جواب به مرینت دوپن چنگ : بیشعور تو اگه ارمی بودی به کوک فش نمیدادی ، بی تی اس به ارمی های بی شعوری مثه شما نیاز نداره ، خو فهمیدی عنتر؟ 

تو هیتری نه ارمی 

هیترا رو لگد میکنم زیر پام

بچ این هیتره که اسمش محسن بود و اسمش‌رو تو اینجا نوشته بود مرگ بر  بی تی اس چیشد بالاخره ؟ 

Jimin

مرینت دوپن چنگ:برو بابا برو خودتو مسخره کن کسی. از تو نظر نخواست 😂🤷

🌟elahe🌟

د ج ب هیترا رو لگد میزنم با پام : هیچی از روی ترس زیاد و جوجو بودنش فرار کرد😂

هیترا رو لگد میکنم زیر پام

گایز این مرینت دوپن چنگ رو تو اپارات پبدا کردم 

🌟elahe🌟(شهید فتوتیزرای لی و شیوಥ‿ಥ)

اوک

ناشناس

خخخ جین و شوگا 

ته ته

هوپی با آب پرتغال هم مست میشه🤣🤣

Elahe

هوپی کلا خیلی باحاله😂😂

BTS

عالییییی بود ارمی ها

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan